Skip to main content

Ik lees dat als je een contract afsluit voor een jaar of twee jaar, dat je maandelijks je internetsnelheid kan aanpassen (omlaag/omhoog). Hoe moet ik dit zien:

  • Gaat dit direct, wanneer je dit wijzigt naar een lagere of hogere snelheid of zit hier een termijn aan verbonden?
  • Wordt dan ook direct je maandbedrag daarop aangepast of gaat dit later in?

Hoor het graag. Dank!

Hoi @Jantje0011 

Welkom op het forum van KPN.

 

Klopt, je kunt de snelheid van je internet abonnement één keer per maand wijzigen naar boven of naar beneden.
Dit kun je zelf doen via jouw Mijn KPN account of via een medewerker van de telefonische klantenservice (telefoon 0800-0402).

De nieuwe internet snelheid gaat gelijk in, zodra deze is gewijzigd en bevestigd binnen Mijn KPN of via de klantenservice, hiervoor wordt wel 15 minuten verwerkingstijd gerekend.

Op dat dag dat je jouw internet snelheid verhoogd of verlaagd, gaan ook de nieuwe maandelijks kosten in, hiervan krijg je ook keurig en netjes een bevestigingsmail met daarbij een prijsoverzicht van wat je vanaf de wijzigingsdatum gaat betalen.

 


Denk er wel om dat als je als nieuwe klant bij KPN je als introductie voor korting kiest gedurende 6 maanden of 1 jaar, afhankelijk van de looptjd van het contract en je past binnen die termijn je contract aan, je de toekomstige kortingenvoor de rest van de looptijd definitief kwijt bent.

Dus beter voor het aangaan van eeen abo even heel goed kijken wat je voor 1 of 2 jaar wilt, zodat je niets meet aan hoeft te passen @Jantje0011 en @Michel.uit.Arnhem 


Denk er wel om dat als je als nieuwe klant bij KPN je als introductie voor korting kiest gedurende 6 maanden of 1 jaar, afhankelijk van de looptjd van het contract en je past binnen die termijn je contract aan, je de toekomstige kortingenvoor de rest van de looptijd definitief kwijt bent.

Dus beter voor het aangaan van eeen abo even heel goed kijken wat je voor 1 of 2 jaar wilt, zodat je niets meet aan hoeft te passen @Jantje0011 en @Michel.uit.Arnhem 

 

Hoi @Nomen Nominandum 

Hartelijk dank voor je aanvulling!
Want als er een (welkoms-) korting van toepassing is, kun je die inderdaad kwijt raken bij het verhogen of verlagen van je internetsnelheid.

Even voor de beeldvorming, ik wist dit allang ook omdat ik zelf werkzaam ben geweest bij enkele providers, en je dit ook mee krijgt tijdens je opleidingsweken.