Skip to main content
Beantwoord

hoeveel mb in mijn abonnement

• January 3, 2021
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

hoeveel mb zit er in mijn abonnement en op welke apparaten heb ik kpn veilig

Beste antwoord door Denise van KPN

Met Alles-in-1 Standaard heb je een snelheid tot 100 mbit/s, @wb1 . Hoeveel je precies kunt halen, is afhankelijk van de maximaal haalbare snelheid op jouw adres. Als je wilt kan ik voor je nakijken wat er op jouw adres mogelijk is. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode en huisnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 3, 2021

Welk abonnement heeft u? Wat staat er op de factuur tweede blad?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2021

Alles in 1 thuis standaard

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2021

Met Alles-in-1 Standaard heb je een snelheid tot 100 mbit/s, @wb1 . Hoeveel je precies kunt halen, is afhankelijk van de maximaal haalbare snelheid op jouw adres. Als je wilt kan ik voor je nakijken wat er op jouw adres mogelijk is. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode en huisnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.