Skip to main content

Kpn..😪Waardeloos!!!

Persoonlijk denk ik dat dat percentage wel eens heel hoog zal zijn.

Ik proef dat jij niet zo tevreden bent.

Kan je eens beschrijven waar je problemen mee hebt?

Ik ben tevreden met KPN en blijf dus bij KPN @MikevanBreukelen .

Vroeger was er niets te kiezen, als je telefoon wilde kon je alleen bij de PTT (nu KPN) terecht.

In mijn beleving nog steeds de enige echte provider voor telefonie en nu dan erbij internet- en tv-diensten.

Kpn..😪Waardeloos!!!

Helemaal mee eens!

Kpn..😪Waardeloos!!!

Helemaal mee eens!

Maar waarom zit je hier dan al zeker 4 jaar als het allemaal zo verschrikkelijk is? 

Ik zou zeker weer voor KPN kiezen. 

Kpn..😪Waardeloos!!!

Helemaal mee eens!

Maar waarom zit je hier dan al zeker 4 jaar als het allemaal zo verschrikkelijk is? 

Ivm de opgebouwde korting gedurende 12 jaar.

Die raak ik kwijt als ik overstap. 

Dus ik ben klant maar NIET " van harte"...meer noodgedwongen. 

Dat heb je met de kartelvorming die de bv Nederland stelselmatig ontkent. 

Klanten weten wel beter..  ongeacht wat jij zegt of vindt... 

Kpn..😪Waardeloos!!!

Helemaal mee eens!

Die raak ik kwijt als ik overstap. 

Dus jij klaagt over de korting die je krijgt? 

Heel apart. 

De aard van de reacties die jij plaatst zijn mij duidelijk.  Ik begrijp nu ook waarom jij wel tevreden bent.  Joh wees blij…

De hele wereld is een mooie luchtballon 😉

Ik kies voor KPN. Simpelweg omdat IK tevreden ben. 😍

Hi @MikevanBreukelen

Ik heb je laatste reactie weggehaald. Het staat iedereen vrij om een discussie te starten met zijn mening en/of kritiek, dat moedigen we juist aan want daar leren wij ook van. Ik wil je echter wel vriendelijk verzoeken om het hier netjes en beleefd te houden, onze Community is een plek waar iedereen zich prettig en veilig moet voelen. Neem gerust ook onze huisregels door. 

Nou ik ben bijzonder tevreden en heb KPN Internet en TV ook bij 2 familieleden laten installeren.

Zelf heb ik in de afgelopen jaren geen enkele storing ondervonden bij het gebruik van Internet en TV, dit terwijl ik best wel een kritische gebruiker ben.

Ik lees doch regelmatig dat dit bij andere providers ook niet al te best is maar ook dat veel storingen / ongenoegen door eigen toedoen wordt veroorzaakt.

Welke korting heb je opgebouwd dan? Wat betaal je en wat krijg je er voor?

Ach tja, overal is er wel wat.

Met KPN glasvezel internet heb ik nu meer dan 15 jaar ervaring op 2 opeenvolgende huisadressen. In die tijd 1x 1 uur storing gehad. Heel erg prima dus en fijn omdat mijn vrouw en ik veel thuiswerken. Overigens voor die tijd met ADSL van KPN ook geen problemen.

TV vind ik wat minder maar nog steeds ruim voldoende. En houd je facturen goed in de gaten bij abonnementswijzigingen of aanpassingen binnen het (tv, internet, mobiele) abonnement. Dat loopt niet altijd even soepel.

Samenvattend: ja, dan kies ik weer voor KPN

Ontevreden mensen heb je overal.

Ik zit dan bij de doorstarter van XS4All.

Een keer een storing ervaren, en dat was niet eens hun schuld.

Iets met een update bij KPN.

En zelfs over hun klagen ze op trustpilot.

Als alles werkt zoals het behoort (of als klant verwacht) te werken, dan is het allemaal prima. Maar dat geldt natuurlijk overal.

Toch overweeg ik sterk, kpn (na ruim 35 jaar) te verlaten. Het probleem oplossend vermogen is laag, weinig innovatief, star, en een matige klantenservice. Daarmee is de prijs-kwaliteit uit balans.

Ik zit dan bij de doorstarter van XS4All.

@Krijskever, Bedoel je dat je overgestapt bent naar Freedom en nu de hoofdprijs betaalt?

Ok, maar waar denk je dit dan wel te vinden.

Zeker toch niet bij Ziggo, Odido, Delta, etc

@wjb

Ja, zit bij hun al sinds 2.5 jaar. Puur omdat ze de fritzbox aanbieden aan abonnee’s.

Wat computeren betreft ben ik een zeer moeilijk portret.

Het moet werken, Punt uit. En als het werkt wil ik er niet meer naar omkijken.

Daarom gebruik ik linux ipv windows.

En heb ik laatst een wifi 7 router gekocht  voor een nog mooier intern netwerk.

Ik ben bang dat ik na de overstap scheef uitkom met mijn fritzbox, die ik notabene gekocht heb van freedom.

Vandaar...

Ja, zit bij hun al sinds 2.5 jaar. Puur omdat ze de fritzbox aanbieden aan abonnee’s.

Ik overweeg een overstap.

Ook bij KPN kan je een FRITZ!Box "huren" en dan ben je zeer waarschijnlijk nog steeds goekoper uit.

Ik heb mensen die naar Freedom gingen altijd gezien als de die-hard fans van XS4ALL voor wie elke andere provider "te min" was en zich daardoor ook niet echt wilde verdiepen in wat andere providers te bieden hadden. Qua stabiliteit van het netwerk en TV zit je bij KPN waarschijnlijk beter dan bij Freedom.

Ik overweeg een overstap.

Ook bij KPN kan je een FRITZ!Box "huren" en dan ben je zeer waarschijnlijk nog steeds goekoper uit.

Ik heb mensen die naar Freedom gingen altijd gezien als de die-hard fans van XS4ALL voor wie elke andere provider "te min" was en zich daardoor ook niet echt wilde verdiepen in wat andere providers te bieden hadden. Qua stabiliteit van het netwerk en TV zit je bij KPN waarschijnlijk beter dan bij Freedom.

Heb mijn tekst ietwat aangepast…

Ik vind niemand te min, maar wilde toendertijd niet als een mak schaap an-mass automatisch van xs4all naar kpn gaan.

Dank voor uw bijdrage.

Ik overweeg nog steeds de overstap.

@wjb

Wat computeren betreft ben ik een zeer moeilijk portret.

Het moet werken, Punt uit. En als het werkt wil ik er niet meer naar omkijken.

Daarom gebruik ik linux ipv windows.

En heb ik laatst een wifi 7 router gekocht  voor een nog mooier intern netwerk.

Ik ben bang dat ik na de overstap scheef uitkom met mijn fritzbox, die ik notabene gekocht heb van freedom.

Vandaar...

Het kpn modem wat u krijgt kunt u ook gewoon in de doos laten en de Fritzbox welke u heeft aangeschaft aansluiten. Dat werkt gewoon ☺️

OTT: Zeerzeker, in al die jaren heb ik thuis 1x een storing gehad maar dat had ik dan ook zelf veroorzaakt in de telefooncentrale. Ik ben uiteraard wel erg biased want behalve dat ik enkele abonnementen heb betalen ze ook mijn salaris.

Met de kennis van nu……..

Zou ik beslist weer voor KPN kiezen, heb tot op heden nog geen storingen gehad met mijn glasvezelverbinding, behaal ik keurig en netjes de snelheden de behoren bij mijn abonnement.
Ook om mobiel blijf ik bij KPN, heb twee maanden een mobiel abonnement bij Odido gehad en dat was drama en niet vergelijkbaar met de goede en stabiele 5G dekking van KPN.

Voor vast internet zal ik niet meer over willen stappen naar Odido of Ziggo.

Ben een zeer tevreden klant van KPN, en niet omdat KPN toevallig een oud werkgever van mij is, maar omdat hun diensten altijd goed, prima en stabiel werken.

Reageer