Skip to main content

Hallo Lezer,

 

Laatst kwam ik thuis en had ik geen wifi meer, gebeld met KPN, modem was “stuk” en zonder gezeik de volgende dag een nieuwe opgestuurd gekregen! 

Maar sinds het nieuwe modem heb ik bij games nog geen Ping lager dan 40 gehad en zit ik gemiddeld op 85 ping (wat normaal 5-25 was)

Voor wat duidelijkheid, Ik speel op PC op kabel via een SuperWifi Punt, doe dit al 1,5 jaar en nooit problemen gehad, wil gewoon weten waar het aan kan liggen, modem staat nog op de zelfde plek net als het SuperWifi Punt

 

Alvast Bedankt!

Hoi @Senne Dijkstra, welkom op het forum. Waar het aan ligt is zo moeilijk te zeggen, ping kan door een hoop factoren beïnvloed worden. Ook buiten ons netwerk, het kan toevallig rond het vervangen van het modem gekomen zijn. Welk modem heb je nu, welke had je hiervoor?

Heb je het ook kunnen proberen met een directe kabel? Hoe gaat het dan? Gamen met een directe kabel is altijd het beste.

Ik zag dat je hierover ook een tweede topic had aangemaakt, dat is niet nodig als je al een topic hebt. Het tweede topic heb ik daarom verwijderd.


Hallo Jasper,

 

Ik heb een ExperiaBox 12 en die hadden we daarvoor ook! Ik speel al meerder jaren op kabel en nu dus nog steeds. alleen wel via de SuperWifi ik kan eventueel proberen direct via het modem!

 


Via de SuperWifi is het niet volledig bekabeld, dat kan hier mogelijk in meespelen. Ik ben benieuwd hoe het gaat als je het met de directe kabel test, hoe de verbinding zich dan gedraagt.