Skip to main content

Ik ben sinds kort overgestapt van XS4ALL naar KPN. Ik had daar een website en zou die graag weer online beschikbaar maken vanuit mijn nieuwe KPN account. Hoe pak ik dit aan? Onder MijnKPN vind ik in ieder geval geen  optie hiervoor...

Geduldig wachten tot kon medewerker hier reageert. Maar ik weet niet zeker of je die webruimte überhaupt krijgt. Volgens mij is webruimte alleen beschikbaar bij de oudere abonnementen namelijk. Maar dat weet ik niet zeker.


@Alex_P 
Beste @Alex_P

Ik zie op dit forum dat je voor diverse mensen de homepage hebt geactiveerd. Zou je dit ook voor mij kunnen doen? 
Alvast bedankt! :thumbsup_tone1:


Hoi Ron. Welkom op het KPN Forum! Het is gelukt om een Homepage aan te maken. Ik kom onder jouw klantnummer één e-mailadres tegen, hier is het aan gekoppeld. 

KPN stelt gratis homepageruimte (max. 200 MB) beschikbaar op een ftp-server. Het adres van je Homepage is http://home.kpn.nl/gebruikersnaam. Je kan d.m.v. een ftp-programma toegang krijgen tot deze ftp-server. Hier voer je het ftp-serveradres in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is hetzelfde als uw gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mail adres. Ik heb zojuist de mogelijkheid om een homepage aan te maken voor jou geactiveerd. 😉


En het werkt! :muscle_tone2:
Dankjewel @Vikash ! :thumbsup_tone2:


Graag gedaan Ron!:relaxed: