Skip to main content
Beantwoord

Homepage activatie

• May 25, 2020
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Beemer520
Nieuwkomer

Ik heb begrepen dat bij je abonement de mogelijkheid bestaat om gratis webruimte te krijgen voor een eigen homepage. Ik wil graag gebruik maken hiervan, kan de activatie uitgevoerd worden?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Beemer520. Welkom op het KPN Forum. We bieden inderdaad de mogelijkheid om een simpele website te uploaden. Maar de technische aspecten zul je min of meer zelf moeten uitzoeken. Gelukkig zijn er hier vast gebruikers die daar wel praktische tips voor hebben, mocht je dat willen. Ik heb het zojuist voor jou geactiveerd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Beemer520. Welkom op het KPN Forum. We bieden inderdaad de mogelijkheid om een simpele website te uploaden. Maar de technische aspecten zul je min of meer zelf moeten uitzoeken. Gelukkig zijn er hier vast gebruikers die daar wel praktische tips voor hebben, mocht je dat willen. Ik heb het zojuist voor jou geactiveerd. 

Beemer520
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2020

Dank je voor de snelle reactie en tips. Het maken en uploaden van de homepage zal wel lukken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @Beemer520! :blush: