Skip to main content
Graag zou ik mijn homepage willen activeren. Ik heb begrepen dat dat via dit forum gaat?



Alvast bedankt!
Hoi @TomviaKPN . Welkom op het forum!

Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld en ik heb je homepage geactiveerd. Nu kun je aan de slag. We hebben hier vanuit KPN geen ondersteuning voor maar mocht je hier hulp bij willen, zijn er misschien forumgebruikers die je kunnen assisteren.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hoi Erwin

Ik heb mijn profiel ingevuld, kan je mijn homepage ook activeren.

mijn vriendelijke dank.

F


Hoi @Ratu . Dat is hierbij gebeurt. Je hebt één hoofd e-mail adres bij ons. Die gebruikersnaam heeft nu een eigen homepage. Succes!


Hoi Erwin 

Bedankt 

 


Ik wil graag de homepage activeren voor mijn hoofd email adres


@R_V : hij zou nu actief moeten zijn. Succes :-)


Ik wil graag de homepage willen laten activeren. Profiel is ingevuld.

btw gebeurt dat obv KPN-ID of mailadres?

Wordt de URL straks: http://home.kpn.nl/gebruikersnaam@kpn.nl of aan de hand van je kpn-ID?

Wat als je een alias hebt?

 


@Thedinos : aliassen werken niet. Het moet een hoofd e-mail box zijn.

De url wordt dan als volgt: https://home.kpn.nl/gebruikersnaam  (zonder mail extensie)

Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?

 


goedemiddag ik kan mijn homepage niet bereiken krijg iedere keer een 403 melding

via filezilla wel kunnen uploaden


@J.P.1953 . Hela, dat is merkwaardig.

Heb je recentelijk een aanpassing gedaan aan de website? 


ik heb het jaren niet gebruikt had ik de home page onder construction maar kpnplanet is overgegaan in home.kpn.nl en kan  het niet meer niet meer bekijken  krijg iedere keer een 403 melding maar vraagje als ik in de script editor kijk zie ik dat de browser het niet ondersteunt gebruik bing is google of firefox wel beter


Had je er wel een website op staan? Ik heb net ook even gekeken en krijg in chrome ook die 403. 

Ik kan proberen de homepage uit te zetten (dan is alles wat is geupload weg) en vervolgens weer aan te zetten.

Dan zul je wel je content opnieuw moeten uploaden. Is dit iets wat je wilt proberen? 


ja doet dat maar ga ik wel aan de slag met een nieuwe upload ik hoor het wel wanneer het weer kan


Is gelukt. Hij is gereset. :-)


Laten we verder gaan in jouw eigen topic, @J.P.1953Â