Skip to main content
Beantwoord

Homepage activeren

  • December 21, 2019
  • 11 reacties
  • 151 keer bekeken

LS,

 

ik zou graag mijn homepage willen laten activeren (http://home.kpn.nl/gebruikersnaam), wie kan mij helpen? Via 0800 lukt het niet: kennen en/of kunnen ze niet ..

met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel voor de gegevens. Standaard staat dit niet aan omdat er weinig klanten zijn die dit gebruiken, dat zorgt voor vervuiling. Ik heb het nu voor je geactiveerd, je kunt nu via FTP bezig: ftp://home.kpn.nl  poort 21.

Lukt het zo?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 21, 2019

Hoi Raymond, welkom op het forum. 
Dit kan ik voor je in orde maken. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het KPN e-mailadres waaraan je de homepage wilt koppelen. 

Ik hoor graag van je.
 


  • Auteur
  • December 21, 2019

Dag Alex,

Bij deze het e-mailadres: ***************

Welke gegevens heb je nog meer nodig?

gr,

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 21, 2019

Je profiel kun je hier vinden: https://forum.kpn.com/settings/profile

Dat moet je invullen. En dus geen persoonlijke gegevens hier openbaar in dit topic plaatsen.


  • Auteur
  • December 22, 2019

Dag Nick, dank voor de tip, maar waarom:

  • moet ik het (laten) aanzetten van een homepage via een openbaar forum regelen?
  • regelt KPN dit niet op een andere (= klantvriendelijker) manier? Bijvoorbeeld door de homepage standaard ‘ aan’ te zetten?

Afijn, heb mijn profiel nu aangevuld, hopelijk kan ik er straks bij ..

met vriendelijke groet,


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 22, 2019

Dankjewel voor de gegevens. Standaard staat dit niet aan omdat er weinig klanten zijn die dit gebruiken, dat zorgt voor vervuiling. Ik heb het nu voor je geactiveerd, je kunt nu via FTP bezig: ftp://home.kpn.nl  poort 21.

Lukt het zo?


  • Auteur
  • December 23, 2019

Dank Alex voor het aanzetten, maar kom niet op de server: 530 User can not log in.

Met welke gebruikersnaam dien ik in te loggen?

gr,


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 25, 2019

Je volledige e-mailadres en wachtwoord. Als je hier kunt inloggen moet het daar ook lukken. Laat je even weten of het is gelukt? 


TimovanAlen
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • December 26, 2019

Standaard staat dit niet aan omdat er weinig klanten zijn die dit gebruiken, dat zorgt voor vervuiling.

@Alex_P, dus klanten die hiervan gebruik maken zijn vervuilers?

 

Foi, wat een totaal niet te kunnen onderbouwende uitspraak weer. En dat vanuit een KPN "medewerker"? 

Nu weet ik weer waarom ik per 23/01/20 weg ben bij KPN met alles!

Kansloze uitspraken, hoe denk jij erover @Nadia?


  • Auteur
  • December 26, 2019

Dag Alex, nogmaals dank voor je hulp: ik kan er nu bij en hij werkt!

Prettige dagen nog,

met vriendelijke groet,


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 26, 2019

Standaard staat dit niet aan omdat er weinig klanten zijn die dit gebruiken, dat zorgt voor vervuiling.

@Alex_P, dus klanten die hiervan gebruik maken zijn vervuilers?

 

Foi, wat een totaal niet te kunnen onderbouwende uitspraak weer. En dat vanuit een KPN "medewerker"? 

Nu weet ik weer waarom ik per 23/01/20 weg ben bij KPN met alles!

Kansloze uitspraken, hoe denk jij erover @Nadia?

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Zeker zijn klanten die dit gebruiken geen vervuilers, laat dat duidelijk zijn. Met vervuiling bedoel ik actieve gebruikersnamen die niet worden gebruikt wanneer dit standaard voor iedereen wordt aangezet. Ik hoop dat ik mezelf zo beter heb uitgedrukt. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 26, 2019

Dag Alex, nogmaals dank voor je hulp: ik kan er nu bij en hij werkt!

Prettige dagen nog,

met vriendelijke groet,

Fijn om te lezen Raymond, je weet me te vinden mocht het nodig zijn.