Skip to main content
Beantwoord

homepage activeren

  • June 4, 2020
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Hoe kan ik mijn homepage activeren ??

 

Mvg,, Gerrit Mulder

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Dxter!

Je kunt dit zelf niet, maar wij gelukkig wel :relaxed: Ik heb de homepage nu voor je geactiveerd! Je hebt daarmee gratis homepageruimte van max 200 MB. Beheer en upload je via een ftp-programma, log je in met je primaire (eerste) e-mailadres. De servergegevens die je kunt gebruiken zijn: ftp://home.kpn.nl  poort 21. Veel succes met het inrichten van je homepage!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 10, 2020

Hi @Dxter!

Je kunt dit zelf niet, maar wij gelukkig wel :relaxed: Ik heb de homepage nu voor je geactiveerd! Je hebt daarmee gratis homepageruimte van max 200 MB. Beheer en upload je via een ftp-programma, log je in met je primaire (eerste) e-mailadres. De servergegevens die je kunt gebruiken zijn: ftp://home.kpn.nl  poort 21. Veel succes met het inrichten van je homepage!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2020

Hi @Maja_ 

Dank je voor het activeren van mijn homepage :wink:
Ik heb nog een uitdaginh.
Ik heb de index.html aangepast, maar als ik via de web-browser naar mijn homepage wil, dan komt daar nog de standaard tekst van; Pagina in aanbouw
Onderstaand een knipsel;
doe ik iets niet goed ? Ik kan toch de bestanden vanuit de map Mijn websites oploaden en dan mioet het toch werken.??
graag verneem ik nog ff van je 

grtz.  Gerrit Mulder

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan!

Wat betreft je uitdaging; wij bieden je de ruimte op een eigen homepage te uploaden, maar helpen je niet met het maken van je website. Ik heb hier zelf dan ook helemaal geen kaas van gegeten :sweat_smile::grimacing:  Het hoort wel  zo simpel te zijn als jij het beschrijft. Welk FTP programma gebruik je nu? Wij raden Filezilla aan, het lijkt er op dat jij een ander programma gebruikt. Zou je het daar anders nog eens mee willen proberen? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2020

Beste Maja,
ik denk dat het nu wel werkt. Het ging mij met name om het feit naar welke map ik op de server mijn bestanden moet uploaden. Het maken van de website lukt mij wel :wink:
Als ik in de browser intik; home.kpn.nl/denrik dan krijg ik de melding dat de pagina in aanbouw is.
Tik ik; home.kpn.nl/denrik/index.html in dan krijg ik mijn webpagina wel te zien.
Ik gebruik overigen wel FileZilla :wink:

grtz. Gerrit Mulder


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik gebruik overigen wel FileZilla :wink:

In dat geval mijn excuus! Ik heb in het verleden meer screenshots gezien van FileZilla en daarbij was het kleurschema anders, maar dat kan uiteraard ook aan oudere versies/ persoonlijke pc instellingen liggen :sweat_smile:

Fijn dat je inmiddels een manier hebt gevonden om er voor te zorgen dat de melding niet wordt weergegeven, veel  plezier met het gebruik van je homepage!

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2020

Beste Maja,

Nog 1 opmerking/vraag;
eigenlijk zou het toch zo moeten zijn dat als je:
home.kpn.nl/denrik
intypt, dat je dan op mijn webpagina zou moeten komen.
Wat is nu de oorzaak, dat je in dit geval dan op de pagina in aanbouw komt ?
Ben benieuwd wat de oorzaak is, en of hieraan nog wat kan worden gedaan.

grtz. Gerrit Mulder


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Als ik naar home.kpn.nl/denrik toe ga, krijg ik je webpagina goed te zien :relaxed:  Waarom je dit zelf niet te zien krijgt, is mij echt een raadsel, daarvoor weet ik te weinig af van hoe FTP precies werkt. Als je het zelf via een andere apparaat probeert, kom je er dan ook niet? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2020

Ik ben er inmiddels achter :smiley:
Even de browse geschiedenis gewist en hopakee :ok_hand_tone5: ….het werkt.

Maja,
bedankt voor de moeite die hebt genomen om mijn vragen te beantwoorden
en alvast een fijn weekend gewenst :wink:

grtz.  Gerrit Mulder


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hah, top dat je hem zelf nu ook goed te zien krijgt! :smiley:

Heel graag gedaan en jij ook een goed weekend gewenst!