Skip to main content

Hallo, ik wil graag mijn homepage activeren

En bij welke partij heb je die homepage ondergebracht?


Hoi @R_V . Ik heb je in dit topic hierbij geholpen. Laat je daar even weten of het gelukt is? 


Ja, super bedankt, vandaag geprobeerd en het werkt


Super! Fijn dat het werkt.


wie activeert mijn homepage?

ik kan mijn profiel natuurlijk openbaar hier neerzetten maar dat lijkt mij niet de bedoeling


Je profiel is niet openbaar. De velden waar "Privé" bij staat kunnen alleen KPN medewerker lezen. 

 


 Nick, moet ik een screenshot maken of zo van profiel zodat iemand de HomePage activeert?


Nee, gewoon even wachten totdat @Erwin_ hier weer reageert.


@gvansamk : Er staat niks in je profiel.

Kun je die even updaten? Zet je daar dan ook even het e-mail adres in waarvan ik de homepage moet activeren.

Hier is een link naar jouw profiel. Zodra je die hebt ingevuld, geef me dan hier een seintje!

(ik weet nog niet zeker of het lukt omdat bij nieuwe klanten geen homepage in het pakket zit. Mocht jij al langer klant zijn, gaat het vast lukken)


Erwin, ik heb ook de mail erin gezet. Kan dat later veranderd worden of niet? Ben benieuwd!


@Erwin_ 

Erwin, ik heb ook de mail erin gezet. Kan dat later veranderd worden of niet? Ben benieuwd!


@gvansamk : Je hebt een yahoo e-mail adres. Daar kan ik niks mee. Dat is niet van KPN :-)

Je hebt bij KPN één e-mail adres. Het stukje voor het apestaartje is tevens deel van de link naar je homepage. Ik heb die pagina zojuist geactiveerd en stuur je via privébericht het adres van je webpagina.

Je weet hoe je zelf een webpagina moet bouwen? Zo niet, geef het aan en dan kan een andere gebruiker vast wel een voorzetje geven. :-)