Skip to main content
Beantwoord

Homepage activeren

• January 17, 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag een website maken voor mezelf. Nou lees ik in het forum dat er dan wat door jullie geactiveerd moet worden.

Bij deze de vraag of dat kan gebeuren,

Groeten,

Patrick

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @tamingbeast. Welkom op het KPN Forum. Enkele klanten kunnen nog gebruik maken van een Homepage via KPN. Ik zoek graag voor je uit of ik dit voor jou kan activeren. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2021

Hoi @tamingbeast. Welkom op het KPN Forum. Enkele klanten kunnen nog gebruik maken van een Homepage via KPN. Ik zoek graag voor je uit of ik dit voor jou kan activeren. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2021

Bedankt voor je antwoord. Heb contact gehad met de kpn helpdesk maar dat was zo’n blamage dat ik mijn homepage maar elders ben begonnen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat jammer dat je er niet bent uitgekomen met mijn collega's van de klantenservice. :slight_frown: