Skip to main content

Wil mijn home page laten vervallen. Graag uitleg hoe dat moet.

Hi @JB8, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Hoi Alex,

Heb zojuist mijn profiel aangevuld. 

groetjes,

JB8

 


Hoi Alex,

Heb zojuist mijn profiel aangevuld. 

groetjes,

JB8

 

@JB8, ik zie nog niets in je profiel. Heb je het wel opgeslagen? 


Hoi Alex,

Heb zojuist mijn instellingen ingevuld en opgeslagen. 

groetjes,

JB8


Dankjewel voor de gegevens. Ik heb het bij deze voor je verwijderd, binnen 30 minuten zul je dit ook merken. 


Hi Alex,

Bedankt.

 

Groetjes,

JB8


Graag gedaan uiteraard! 


Hallo Vraagje: ik beheer een home pagina voor een kennis die een gratis pagina bij KPN heeft.

Hij heeft zijn hobby al een tijdje terug beeindigd en wil hem laten verwijderen. Ik eb al n pr jaar niets bijgewerkt aan de site omdat er geen nieuwe dingen waren. Ik heb geprobeerd er nu via mij profesional programma WS- FTP en de gratis FTP programma Fille zilla en Cross FTP op te komen maar het lukt niet. Hij heeft nog steeds dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord dus daar ligt het niet aan.

Ik heb al geadviseerd contact op te nemen met jullie hij zegt dat jullie hem niet kunnen helpen. Waarschijnlijk weet hij de juiste weg niet in deze. Ik kan natuurlijk niet inloggen bij jullie met zijn account.

Geef even een advies of een link waar hij terecht kan dat ik naar hem toe kan zenden. hij woont niet in de buurt dus even langs gaan zit er  niet in.

Alvast bedankt voor een eventuele oplossing.

Groet Jochem

 


Hallo Vraagje: ik beheer een home pagina voor een kennis die een gratis pagina bij KPN heeft.

Hij heeft zijn hobby al een tijdje terug beeindigd en wil hem laten verwijderen. Ik eb al n pr jaar niets bijgewerkt aan de site omdat er geen nieuwe dingen waren. Ik heb geprobeerd er nu via mij profesional programma WS- FTP en de gratis FTP programma Fille zilla en Cross FTP op te komen maar het lukt niet. Hij heeft nog steeds dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord dus daar ligt het niet aan.

Ik heb al geadviseerd contact op te nemen met jullie hij zegt dat jullie hem niet kunnen helpen. Waarschijnlijk weet hij de juiste weg niet in deze. Ik kan natuurlijk niet inloggen bij jullie met zijn account.

Geef even een advies of een link waar hij terecht kan dat ik naar hem toe kan zenden. hij woont niet in de buurt dus even langs gaan zit er  niet in.

Alvast bedankt voor een eventuele oplossing.

Groet Jochem

 

Hi @Jochem48, mocht dit kunnen, dan kan hij hier een vraag/topic plaatsen met een ingevuld profiel. Dan gaan we dit simpelweg voor hem verwijderen. 


Profiel ingevuld


Profiel ingevuld

Done! 


Oke Alex beankt

 

Groet

Jochem 48


Hallo Alex

 

Wat moet ik nog meer oen om de pagina te laten verwijderen ?

Groet Jochem 48


Volgens @Alex_P is dit toch al gedaan? Doe eens een harde refresh in je browser met CTRL+F5 of je in je browser je website nog ziet.


Oke heb dit ook bij een ander gedaan op een vreemde computer maar was nog te zien. ( afgelopen zaterdag ) Ga het allemaal nog eens nalopen.

Voor nu bedankt en groeten

Joop


Gedaan maar ik zeugen nog steeds. Het

gaat Dus wel om de site van wit02087


Zeugen?

Is het niet aan de eigenaar om de die te laten verwijderen. Dat jij hem onderhoudt voor iemand anders betekent nog niet dat jij het recht hebt om de site administratief uit te laten schakelen. 

 


Oké ik zal het met de eigenaar overleggen. Het had in deze wel iets sneller gekunt met deze mededeling. 


Zeugen 😇 sorry “ zie hem hem nog steeds “ 


Hallo @Jochem48 dit forum is géén chatdienst. Wil je à la minute iets geregeld hebben kune je beter bellen via 0800 0402, Twitter of Facebook.

 


Beter gezegd. Laat de contractant contact opnemen met KPN. 

Dat zei @Alex_P ook al: Hi @Jochem48, mocht dit kunnen, dan kan hij hier een vraag/topic plaatsen met een ingevuld profiel. Dan gaan we dit simpelweg voor hem verwijderen. 

 

 


Oké excuses dat ik dit over het hoofd heb gezien.

groet Jochem 


@Jochem48, op basis van de ingevulde gegevens heb ik de website verwijderd. Heb ik misschien de verkeerde verwijderd? Zou je mij een privébericht willen sturen met de link naar de website? 


Bericht even over het hoofd gezien door mij.  ik had persoonlijk ook een homepage aangemaakt maar er nooit gebruik van gemaakt. Deze heb je waarschijnlijk verwijderd. Prima,  Waar het om gaat is de homepage 

wit/02087

Groet  Jochem 48


Duidelijk, die pagina is bij deze ook verwijderen.Â