Skip to main content
Beantwoord

Homepage verwijderen

• September 6, 2020
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik wil mijn website http://home.kpn.nl/…...verwijderen. Hoe die ik dat?

Beste antwoord door Nick83

Precies op dezelfde manier als dat u hem gemaakt hebt: inloggen via FTP. Dan kun je alle bestanden verwijderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 7, 2020

Precies op dezelfde manier als dat u hem gemaakt hebt: inloggen via FTP. Dan kun je alle bestanden verwijderen.

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • September 9, 2020

Welkom op ons Forum @Momuis! Is het inmiddels al gelukt de eigen webpagina te verwijderen? Via deze link (ftp://home.kpn.nl) kun je inloggen in de FTP-server. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2020

Gelukt!

• Nieuwkomer
  • September 22, 2020

Hallo,

Ik probeer ook mijn homepage te verwijderen, ook ingelogd via ftp server maar als ik iets aanklikt gaat het alleen maar downloaden en kan niets verwijderen?

Wat doe ik dan verkeerd?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 22, 2020

Met rechtermuisknop aanklikken. Vervolgens krijg je waarschijnlijk een menutje waarin "Verwijderen" staat.

• Nieuwkomer
  • September 23, 2020

helaas dat heb ik ook al geprobeerd maar daar staat geen verwijderen bij.

Alleen maar: link openen in nieuw tabblad/in nieuw venster/ in incognitovenster/

link opslaan/ linkadres kopieeren of inspecteren.

kunnen jullie hem anders verwijderen?

• Nieuwkomer
  • September 30, 2020

Is er dan niemand die mijn homepage kan verwijderen? home.kpn.nl/stake031

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 14, 2020

@lenie1957, is het ondertussen nog gelukt? Vul anders je forumprofiel in met de gevraagde gegevens en dan probeer ik het voor je.