Skip to main content

Kan ook de toegangsrechten met Filezilla van de HTML file niet veranderen die blijven allemaal op min staan

Hallo @Schlieps! Wanneer heb je voor het laatst kunnen inloggen? Is er in de tussentijd iets veranderd of toegevoegd? Om in te loggen dien je je primaire (hoofd)e-mailadres te gebruiken als gebruikersnaam: dus: **********@kpnplanet.nl.


Kan wel inloggen bij kpn maar als ik van mijn HTML file de toegangsrechten wil wijzigen dan blijven die allemaal op - staan en zijn voor andere niet toegankelijk. Er stonden wel andere files waarvan ik de oorsprong niet kende die ik heb weggehaald.


@Schlieps Ik herkende het probleem niet, dus heb het even nagevraagd. Aangezien je pagina actief is, heeft het waarschijnlijk met het ftp programma te maken (Filezilla). Je kunt a) een ander programma proberen of b) in handleiding Filezilla zelf zoeken naar de mogelijke oorzaak hiervan. 

Misschien is er iemand uit onze Community die je hierbij kan ondersteunen? 


Heb een ander ftp programma gebruikt nl Cyberduck. De  oude HTML file verwijdert en een andere opnieuw geïnstalleerd maar de foutmelding 403 blijft. Mijn vorige homepage heeft ca 9 jaar goed gefunctioneerd. 


Oké jammer dat het nog steeds niet werkt. Het is een dienst die uitgefaseerd wordt. Intern word er amper energie in gestoken en er is weinig nog maar weinig informatie over beschikbaar. Ik zal intern even navraag doen of iemand een gouden tip heeft voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Je mag de naam/URL van je homepage invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’.


Heb mijn profiel zo veel mogelijk ingevuld.


Het bestand index.html bestaat?


Zoals ik al eerder schreef heb ik diverse files verwijdert wellicht ook index.html.

Waar dient dit voor?


Zoals ik al eerder schreef heb ik diverse files verwijdert wellicht ook index.html.

Waar dient dit voor?

Ja ... dat is de startpagina. Die moet aanwezig zijn. Die word getoond aan de bezoeker als die naar http://home.kpn.nl/gebruikersnaam gaat. Als die niet aanwezig is, dan is een 403 logisch.

Welke pagina, welk bestand had u anders gedacht dat er getoond zou worden aan de bezoeker dan?


Er stond slechts een bestand met de naam poging9.html waarvan ik gedacht had dat de server die zou gebruiken. Wist niet meer (vergeten) dat ik die moest herbenoemen met de naam index.html. Nadat ik poging9.html had veranderd in index.html functioneert het weer. Dank je wel Nick83