Skip to main content
Beantwoord

hoofdaansluiting geschikt voor pairbonding?

• February 19, 2021
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Anoush
Nieuwkomer

Graag  wil ik ISRA punt (hoofdaansluiting) in mijn woonkamer geschikt kunnen  /moeten voor bonded VDSL. Hoe moet het ?

Beste antwoord door PeterG

Alleen, door corona worden er geen nieuwe bonded aansluitingen geleverd momenteel. Daar worden geen monteurs voor ingepland op het moment.

Hoogste snelheid die momenteel geleverd kan worden (tenzij bonding bij jouw al is gerealiseerd) staat onder Koper / DSL. Vb. als daar, zoals bij mij, 111 mb/s staat is hoogste snelheid 100 / 10 (n.b. de upload komt dan op 30 overigens).

Wat bij Bonded Koper / DSL staat is momenteel niet beschikbaar.

N.B.

Als er staat Koper / DSL 111 Mb/s en je neemt het 50/5 abo, dan krijg je 70/30. En de bovenliggende downloadcapaciteit van 41 Mb/s is dan gereserveerd voor ITV via decoder(s). 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 19, 2021

Hier kun je het controleren.

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 20, 2021

Alleen, door corona worden er geen nieuwe bonded aansluitingen geleverd momenteel. Daar worden geen monteurs voor ingepland op het moment.

Hoogste snelheid die momenteel geleverd kan worden (tenzij bonding bij jouw al is gerealiseerd) staat onder Koper / DSL. Vb. als daar, zoals bij mij, 111 mb/s staat is hoogste snelheid 100 / 10 (n.b. de upload komt dan op 30 overigens).

Wat bij Bonded Koper / DSL staat is momenteel niet beschikbaar.

N.B.

Als er staat Koper / DSL 111 Mb/s en je neemt het 50/5 abo, dan krijg je 70/30. En de bovenliggende downloadcapaciteit van 41 Mb/s is dan gereserveerd voor ITV via decoder(s).