Skip to main content

Hi, 

 

Nieuw huis, oud huis. Je kent het wel. Nieuw abbo afgesloten  oude bewoners hadden geen idee hoe hun internet werkte. Het enige wat ik heb hangen is het volgende. Wat sluitnik waar aan, want naast de macgyver verbinding die ze ooit gemaakt hebben (2e foto) zie ik alleen een verzegelde kast.

 

Ik denk dat hier het beste een monteur mee aan de slag kan gaan. Dan weet je zeker dat het goed komt.


Hoi @Thomdw. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Het lijkt mij ook verstandig om dit over te laten aan één van onze monteurs. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan je aangeven wat jou het beste uitkomt en kunnen mijn collega's gelijk bekijken of dat mogelijk is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Hoi @Thomdw. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Het lijkt mij ook verstandig om dit over te laten aan één van onze monteurs. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan je aangeven wat jou het beste uitkomt en kunnen mijn collega's gelijk bekijken of dat mogelijk is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Heb je inmiddels al een afspraak met één van onze monteurs?


Hoi @Thomdw. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Het lijkt mij ook verstandig om dit over te laten aan één van onze monteurs. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan je aangeven wat jou het beste uitkomt en kunnen mijn collega's gelijk bekijken of dat mogelijk is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Heb je inmiddels al een afspraak met één van onze monteurs?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je een afspraak met één van onze monteurs hebt gemaakt en dat jouw vraag is beantwoord.