Hi @Ric12345, ik denk graag mee.
Laten we allereerst kijken waar dit aan ligt. Kun je met de SE zelf goed op internet? Dus los van de hotspot? Kan je tablet wel met andere netwerken verbinden? En zou je kunnen testen of andere apparaten wél met de hotspot van de iPhone kunnen verbinden?
De iphone en tablet werken goed met internet en met andere netwerken. (vb audiostreamer).
Wanneer ik 4g aanzet kan de iphone verbinding maken met een andere ipad dan die van mij.
Maar met die van mij dus niet dwz er zijn peaperclipjes maar de pagina op internet opent niet.
bluetooth staat ook aan op allebij.
Toen ik ging proberen verbindingen te maken bleek er wél verbinding met mijn ipad maar enige tijd later weer niet, dat is raar want werkt het nou wél of níet? en niet af en toe.
groet.
@Ric12345, excuus mijn late antwoord. Ik zag je reactie over het hoofd. Zo te lezen ligt het in ieder geval niet aan je iPhone aangezien een andere tablet wel kan verbinden. Ik durf ook niet te zeggen waar dit wel aan ligt. Zou je eens het netwerk willen vergeten/verwijderen op de tablet en opnieuw verbinden? Mocht dat ook niet helpen dan kun je nog de tablet eens helemaal resetten in de hoop dat het dan wél werkt.
Ik hoor graag van je.