Skip to main content

Vandaag is een Experia V10a geinstalleerd vanwege overstap van vdsl naar glasvezel. Alles werkte naar behoren, totdat vanavond opeens bleek dat ik bepaalde sites niet meer kon bereiken. Ik krijg een HSTS fout…. ook op een android telefoon zijn een aantal apps niet meer te verversen .na wat gerommel kreeg ik op de android  NET:ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID. Dit gebeurt dus ook bij het inloggen op het modem zelf 192.168.2.254, dus op de beheer pagina kan ik niet meer terecht. Weet er iemand een oplossing?

Hoi @brewerhetnet 

Op de achterkant van de V10a zit een kaartje, dat kun je er uit schuiven en daar staan de inloggegevens van de V10a.
Inloggen zoals het op de oudere Experiboxen gaat, dus de eerste keer zonder wachtwoord is niet meer bij de V10a, dus die staan op de achterkant van het kaartje.
De andere klachten heb ik op mijn V10a niet.
Over welke website gaat het die de moeilijkheden heeft?


Krijg je dit op meerdere apparaten? Anders even de Experiabox resetten.


Ja, op meerdere apparaten. Reset door de knop achterop de Expedia in te drukken?


Het gaat om o.a. Twitter, Nu.nl en KPN.com

 


Hoi Brewer, welkom op het forum! Is het gelukt om de reset uit te voeren? Heeft dit effect gehad?


Na 2 pogingen is het gelukt, gelukkig. Ik heb het vermoeden dat mijn NAS met fixed ip adres uit het netwerk met de vorige experia box me dwars heeft gezeten. Ik zag namelijk in de admin pagina van het nieuwe modem dat de super wifi nodes allebei de naam hadden gekregen van de nas.


Na 2 pogingen is het gelukt, gelukkig. Ik heb het vermoeden dat mijn NAS met fixed ip adres uit het netwerk met de vorige experia box me dwars heeft gezeten. Ik zag namelijk in de admin pagina van het nieuwe modem dat de super wifi nodes allebei de naam hadden gekregen van de nas.

 

Ah, ja, dat zal het dan inderdaad zijn. Als je die dan een ander IP-adres toekent zou je verder geen last meer moeten hebben.


Bedankt voor je reactie, probleem opgelost,😉