Skip to main content
Beantwoord

Huis aansluiten op glasvezel

  • March 11, 2020
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Beste Erik, 

Wij zitten met exact hetzelfde probleem.
Al vanaf eind okt 2019 wonen wij in ons huis en de glasvezel is nog steeds niet naar binnen geschoten. 
Wij bellen ons suf en komen geen steek verder. Moedeloos worden we ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan jij dit ook voor ons uit zoeken? 

Graag zo snel mogelijk reactie. 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @SJT92 . Welkom op het forum.

Erg jammer dat het allemaal zo lang duurt. Ik wil graag voor je kijken wat de status is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2020

Hoi @SJT92 . Welkom op het forum.

Erg jammer dat het allemaal zo lang duurt. Ik wil graag voor je kijken wat de status is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 20, 2020

Hallo Erwin, 

Bedankt voor uw bericht. De status van dit moment is nog steeds geen aansluiting en internet. Heel graag actie, de glasvezelkabel moet nog naar binnen geschoten worden en afgemonteerd worden.

Wanneer wordt dit geregeld? Vriendelijke groeten 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @SJT92 . Ik heb nu inzage in je gegevens. 

Zo te lezen gaat het om nieuwbouw en is het wachten op de aannemer. Onze backoffice zoekt contact zodra er een doorbraak is. Helaas is er nu ook nog de crisis waarin we verkeren en dat maakt het allemaal nog onzekerder. :-(

Ik kan hier zelf helaas niks over zeggen. Het enige lichtpuntje dat ik zie, is dat er recentelijk een noodpakket is opgestuurd. Hiermee kun je basis internet dingen doen en mocht het tegoed opraken wil ik je adviseren om dat ruim voor het weekend bij ons te melden, zodat wij het kunnen opwaarderen.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 22, 2020

Klopt. Het noodpakket is binnen, maar ik kan geen programma's terugkijken. Kan dit geregeld worden?

Daarnaast begrijp ik uw antwoord, maar het is te bizar voor woorden dat het zo werkt en dat die aannemer niet aangestuurd kan worden. Wie stuurt deze beste man dan wel aan? En wie kan zijn planning inzien?

A.s. woensdag krijgen wij een telefoontje (als het goed is) met een datum, van de afdeling abonnementen….maar of dit weer gaat gebeuren is maar de vraag……

Kortom: wij zijn nog zeer zeker niet tevreden en vinden dit echt absurd!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 22, 2020

Bij het noodpakket zit digitenne volgens mij. Daarmee is het onmogelijk om terug te kijken.


Erwin van KPN
Moderator

Klopt. Het noodpakket is binnen, maar ik kan geen programma's terugkijken. Kan dit geregeld worden?

Daarnaast begrijp ik uw antwoord, maar het is te bizar voor woorden dat het zo werkt en dat die aannemer niet aangestuurd kan worden. Wie stuurt deze beste man dan wel aan? En wie kan zijn planning inzien?

A.s. woensdag krijgen wij een telefoontje (als het goed is) met een datum, van de afdeling abonnementen….maar of dit weer gaat gebeuren is maar de vraag……

Kortom: wij zijn nog zeer zeker niet tevreden en vinden dit echt absurd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel begrijpelijk. We kunnen echter een aannemer niet dwingen. Ik heb geen zicht op de situatie ter plekke en kan onmogelijk beoordelen waarom er vertraging is.

Ik hoop dat het noodpakket de situatie iets verzacht. Helaas kun je met digitenne niet terugkijken.