Skip to main content
Ik ga een huis huren waar geen kabel of internet is, er hangt wel een schotel aan het huis hoe krijg ik tv en internet thuis



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Hallo @Koperteut ,

je zou via onderstaande link, door het invullen van je postcode/huisnummer, kunnen zien of er KPN-diensten beschikbaar zijn met welke snelheid:

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search
Hallo @Koperteut,



Wat @Jan-D hierboven aangeeft is de juiste oplossing om te kijken of je een KPN aansluiting in die woning heeft. Maar ik mag wel aannemen dat er in een huurwoning een aansluiting is.
Hoi @Koperteut, Welkom op het forum 🙂 Jan-D heeft je al verwezen naar een pagina waar je kunt bekijken of er een aansluiting in de woning zit. Je kunt daar ook zien hoeveel Mbit/s je kunt halen. Ik neem net als Dennis aan dat er in een huurwoning een aansluiting is. Zou je jouw nieuwe postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik ook eens kijken naar de mogelijkheden.
@Koperteut We hebben niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Reageer