Skip to main content
Beantwoord

Huisnummertoevoeging doorgeven

• November 1, 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Door het toekennen van een huisnummer aan een gedeelte van een bestaand gebouw is het huisnummer zoals vermeld in het huidige contract veranderd van 2 in 2a.

Bij verhuizing doorgeven is er geen optie om alléén het huisnummer te wijzigen.

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @SoosJ2 welkom op het KPN forum. 

Administratieve wijzigingen van het huisnummer kun je telefonisch aan ons doorgeven via 0800-0402. Maar ik help je graag persoonlijk verder, als je voor mij jouw profiel aanvult met jouw postcode en huisnummer pas ik het voor je aan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2020

Hoi @SoosJ2 welkom op het KPN forum. 

Administratieve wijzigingen van het huisnummer kun je telefonisch aan ons doorgeven via 0800-0402. Maar ik help je graag persoonlijk verder, als je voor mij jouw profiel aanvult met jouw postcode en huisnummer pas ik het voor je aan. 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 11, 2020

Hoi @SoosJ2,

Ik heb al een aantal dagen niks meer van je gehoord, is het inmiddels al via een andere weg opgelost? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Profiel is aangevuld met postcode en huisnummer (inclusief huisnummertoevoeging)

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 11, 2020

Hoi @SoosJ2,

Dank voor je reactie, ik heb de wijziging doorgegeven. Binnen 5 werkdagen ontvang je bevestiging dat het is aangepast. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Bedankt voor de snelle reactie.