Skip to main content

Goedendag allen.

In 2018 zijn wij (klant van OnsBrabantNet )overgenomen door KPN.

Bij OnsBrabantNet hadden we 2HD ontvangers en opname pakket gratis.

Dit is door KPN overgenomen en zou zo blijven zolang he abonnement duurt.

10 Sept een mailtje ontvangen dan mijn aansluiting overgenomen word door een andere provider , vreemd , weet van niets.

10 sept 10:35  meteen gebeld , abonnement verlengt en even daarna een mailtje ontvangen met een bevestiging.

18 sept zag ik een aanbieding van TV+ met de android TV ontvanger en zonder korting goedkoper dan mijn huidige abonnement.

18 sept 17:32 gebeld  , kan migreren en omdat het om een migratie gaat blijf ik recht houden op gratis 2HD ontvangers on opnamepakket.

verlenging moest geannuleerd worden en zou donderdag of vrijdag teruggebeld worden om alles te regelen.

20 sept. s'morgens werkt google home niet meer , best lastig als de verlichting in de woonkamer daar afhankelijk van is.

WIFI gebruikersnaam en wachtwoord welke ik in 2018 ingesteld heb plotseling terug naar fabrieks instelling.

20 sept 8:43 Een mailtje dat de aansluiting is overgenomen en tv en internet het niet meer doet , met meteen een mailtje met een bevestiging dat het abonnement is opgezegd.

20 sept bij thuiskomst meteen gebeld 17:13 28 min 54 sec

na doorverbonden te zijn naar klantbehoud en in de wacht staan wordt na 28 min 54 sec de verbinding verbroken.

20 sept 17:42 12min 36 sec weer gebeld , werd doorverbonden maar dit keer zou de medewerker nu zelf de afdeling bellen en mij doorverbinden , kreeg geen muziek maar een wacht toon. Na 12 min 36 sec werd de verbinding verbroken.

20 sept 17:55 43 min 58 sec. weer gebeld , het verhaal weer eens verteld , deze medewerker zou zelf de afdeling bellen en mij doorschakelen . weer de wacht toon i.p.v. muziek

ma weer 23 min in de wacht gestaan te hebben toch een medewerker gesproken die vertelde dat die dag (20 sept) het abonnement opgezegd was?

Zij kon mij een abonnement aanbieden tv+ met 2 HD ontvangers en opnamepakket voor 67,50Euro.

Dit is duurder dan een nieuw abonnement met een ( betaalde ) extra ontvanger!

Zij zou een bericht achterlaten voor de medewerker van woensdag 18 sept omdat die dat mij toegezegd.

Mijn vraag : blijft internet werken of wordt het nu alsnog afgesloten ?

Is het überhaupt mogelijk dat ik kan migreren naar een TV+ abonnement of moet ik eerst alles opzeggen en opnieuw een abonnement afsluiten?

20 sept bijna 1 uur en 40 min aan de telefoon gehangen en niemand die iets kon doen , verbindingen die verbroken werden en ergens "belt u maandag nog maar even terug " gezegd is heb ik een plat oor van de telefoon en mijn buik er een beetje van vol.

hoop dat ik hier wel iets kan iemand kan helpen.

Ik krijg een beetje de indruk dat iemand anders een abonnement heeft afgesloten op uw adres bij een andere provider. 

En met al dat abonnement verlengen, annuleren en opnieuw verlengen word de puinhoop alleen maar groter.

10 sept  verlengen en 18 sept   annuleren.

Voor de rest vrijdag maar 1 medewerker echt gesproken  , 

voor de rest doorverbonden en verbinding tijdens wachten verbroken..

Het overnemen van de verbinding door de andere provider is gewoon doorgegaan. Dat moet nu eerst hersteld worden.

Hi Eddy, welkom hier. 

Als ik dit goed lees en begrijp is de overname van je diensten doorgegaan. Dit moet nu als eerste worden herstel, zoals Nick terecht aangeeft. Ik adviseer je om zo snel mogelijk met ons te bellen om hier een melding voor aan te maken voor de technische dienst, als je dit nog niet hebt gedaan. Ik verwacht dat je het al weet, maar voor de zekerheid: ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reageer