Skip to main content
Antwoord

Hulp bij verbinden HP Envy Inspire 7200 series Printer met router

• November 27, 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een HP Envy Inspire 7200 series printer. Die was draadloos verbonden met mijn KPN experia 10 router. Sinds een update van KPN aan de router kan ik vanaf mijn windows 11 pc geen verbinding meer krijgen met mijn printer. Mijn modem heeft zowel gewoon wifi als 2.4 Ghz. Die laatste voor verbinden met slimme apparaten, apparaten die vaak de verbinding met 5 Ghz, indien op dat moment beschikbaar, niet kunnen maken. Daarvoor is dus die 4 Ghz verbinding.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Frans123

Verwijder eerst jou printer van jou computer. 

Voordat je driver van de printer gaat verwijderen. 

Zet eerst jou printer uit. 

Download daarna HP printer App en installeer die app op jou computer. 

Zet daarna jou printer aan. 

Start daarna de HP printer app en volg nauwkeurig de instructies van de app zelf. 

De app gaat op zoek naar jou printer. 

heeft de app jou printer gevonden, klik daarna op het foto van jou printer en de app gaat de printer installeren. Volg tijdens de installatie van jou printer zeer nauwkeurig de instructies van de app zelf. 

Eenmaal geinstalleerd druk dan een proefpagina af op jou printer. 

Druk ook een proefpagina af van jou word document. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 29, 2025

Hi ​@Maarten van Veen, welkom allereerst bij onze community. 

Dit is natuurlijk vreemd, het hoort te werken. Je verbind de printer wel met je 2,4GHz verbinding? 

Wat je in ieder geval ook kunt proberen is om de printer eerst te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Voor het gemak heb ik de drivers van de 7200 series voor je opgespoord. 

Laat me even weten of het lukt. 

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • Antwoord
  • November 30, 2025

Verwijder eerst jou printer van jou computer. 

Voordat je driver van de printer gaat verwijderen. 

Zet eerst jou printer uit. 

Download daarna HP printer App en installeer die app op jou computer. 

Zet daarna jou printer aan. 

Start daarna de HP printer app en volg nauwkeurig de instructies van de app zelf. 

De app gaat op zoek naar jou printer. 

heeft de app jou printer gevonden, klik daarna op het foto van jou printer en de app gaat de printer installeren. Volg tijdens de installatie van jou printer zeer nauwkeurig de instructies van de app zelf. 

Eenmaal geinstalleerd druk dan een proefpagina af op jou printer. 

Druk ook een proefpagina af van jou word document. 

Forum|alt.badge.img

Beste Frans,

Mijn zoon heeft de verbinding van de printer met de router hersteld. Geen idee hoe. Dank voor reageren, maar is dus niet meer nodig.