Skip to main content
Antwoord

Hulp gevraagd bij installatie na verhuizing

• January 20, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoi,

Wij zijn verhuisd en ik heb gisteren avond 2 uur in de meterkast gezeten om mijn apparatuur aan te sluiten, maar het lukt niet. Hij blijft foutmeldingen geven bij het gereed maken van de verbinding. Is het mogelijk om alsnog een monteur te laten komen? 

groet, Lisan 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@LvHout93, welkom op onze community! We hebben hier ook een online stappenplan voor! Internet, TV en Vast Bellen installeren
Zoals JanD al noemt is het denk ik anders het handigst meteen even te bellen voor een afspraak. Is dat inmiddels gelukt?

Anders denken we ook graag mee hoor, maar dan ben ik wel benieuwd wat voor foutmeldingen je krijgt, hoe je alles aangesloten hebt zitten en hoe de lampjes op je apparaten branden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 20, 2025

Beste ​@LvHout93 , even 0800 0402 bellen voor een gratis installatiemonteur.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hoi ​@LvHout93, welkom op onze community! We hebben hier ook een online stappenplan voor! Internet, TV en Vast Bellen installeren
Zoals JanD al noemt is het denk ik anders het handigst meteen even te bellen voor een afspraak. Is dat inmiddels gelukt?

Anders denken we ook graag mee hoor, maar dan ben ik wel benieuwd wat voor foutmeldingen je krijgt, hoe je alles aangesloten hebt zitten en hoe de lampjes op je apparaten branden!