Hi allen,
Binnenkort verhuis ik naar een appartement waar het e.e.a. aan infrastructuur wat ouder is. Ik heb mijn installatiepakket ontvangen zodat ik dit alvast kan opzetten, maar na raadplegen van de installatiehulp op de KPN website kom ik er nog niet helemaal uit.
Het is een bovenappartementje waarbij de groepenkast en ISRA onderaan de trap naar de woning staan (de voordeur opent direct naar de trap toe die naar de rest van de woning leidt). In de woning zelf is echter nergens een telefoonaansluiting te vinden aan de muur, enkel een coax-wandcontactdoos die van Ziggo/UPC is (van wat ik heb begrepen na rondzoeken). Bij mij is er een ISRA type 1 aanwezig, ik zie dat er een uitgaand kabeltje uitloopt maar kan nergens achterhalen waar deze eindigt in de woning. Bij openmaken van de ISRA zie ik dat er één paar draden los zit, de ander nog wel vast. Echter aan de kleur van de bekabeling die het huis binnenkomt kan ik niet zo snel zien wat ik straks met elkaar moet doorverbinden. Mijn gok is dat het de kabels zijn waar ook de groen en groen-witte draden mee doorverbonden zijn?

Dit brengt me bij mijn volgende uitdaging, ik heb geen aansluitdoosje gekregen bij mijn installatiepakket, wat ik wel nodig heb in mijn situatie als ik de installatiehulp zo doorloop. Is dit iets wat nog aan mij naverzonden kan worden vanuit KPN? Of moet ik zelf een doosje zien aan te schaffen?
Alvast bedankt voor jullie hulp/meedenken :)