Skip to main content

heel graag hulp want ik heb een monteur nodig want ik heb een probleem met de afpraak maken met monteur 

Hallo @Magda87,
Waarvoor heb je precies een monteur nodig als ik vragen mag? Want er worden nog nauwelijks monteurs meer uitgestuurd i.v.m. het coronavirus om de veiligheid van de monteurs en de klanten. 
Monteurs komen alleen nog bij glasvezel installatie en ernstige verstoringen.
Misschien kunnen we je hier ook helpen? 


Hoi @Magda87, welkom op het forum! Je hebt nog niet weer gereageerd. Ik ga er dan vanuit dat je inmiddels de hulp hebt gekregen die je zoekt. Als dat niet zo is, reageer alsnog en geef even aan wat er aan de hand is. 


Beste Erik ik heb geen contact met de monteur daarom zoek ik nu hulp hier situatie is zo ik heb de sinjaal van kpn maar de probleem is ik heb in huis niet de contact voor internet (ik heb geen ISRA2, Wandcontactdoos voor Telefoonstekker, Lasdop Aansluitdoosje en ook geen ISRA1 meterkast). Ik heb die dingen niet in mijn woning (dit een oude woning is) 


Dank voor de toelichting, Magda. Dat is inderdaad wel iets waar een monteur voor nodig is. Wil je alsjeblieft je forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan gaan we aan de slag hiervoor.


Je hebt nog niet weer gereageerd, Magda. Ik ga ervan uit dat dit betekent dat je inmiddels contact hebt gehad. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en vul je forumprofiel in. Dan pakken we dit samen op.