Skip to main content

Goedenavond,

 

Vandaag zag ik dat de aanvraag van pair bonding weer mogelijk is. De aanvraag is uitgevoerd via de chat. Nu hebben we een mail gehad dat er op 15 april een monteur gaat komen welk ongeveer 1 uur bezig is.

Kan KPN via het forum helpen? Wij hebben allang de pair bonding aansluiting. KPN hoeft dus alleen het poortje te openen en de snelheid te activeren. Daarna werkt alles al. Twee jaar geleden heeft KPN medewerker @Erwin_ van dit forum regelmatig geholpen toen we 200/20 net kregen en we problemen hadden. Hij kan dus bevestigen dat de aansluiting in huis gereed is.

Het is dus nutteloos in ons geval om te wachten tot 15 april terwijl dit slechts 1 seconden werk is. We gebruiken tevens een eigen Fritz!Box dus wachten op de experiabox hoeft ook niet.

 

Hopelijk kunnen jullie helpen ;)

@Alex_P,

 

Gaat dat niet over de huidige korting van het oude pakket? op dat pakket zit namelijk 6 maanden korting voor internet en TV. (afgesloten rond begin februari 2021 zonder pair bonding ivm corona maatregel)

 

Anders zou het betekenen dat exact dezelfde korting als hiervoor opnieuw is ingevoerd, maar dan met 200 als snelheid en de einddatum van 1 april 2022?

 

Als de korting verder gelijk is als nu, doe ik niet moeilijk en blijven we maar overal vanaf 😉 wil je dat nog checken?


Ha, ja ik zie het. Even over het hoofd gezien dat die korting al bestond. We blijven er sowieso van af tot de pairbonding op orde is, anders kunnen we straks opnieuw beginnen met het proces in gang brengen. 

Als die order doorgelopen en afgerond is kan ik het in ieder geval met zekerheid zeggen.


Dat lijkt mij een strak plan! 🙂 aankomende donderdag gaat het geregeld worden, dan kun jij zien van hoe of wat.

 

Nog een vraag, komt er nou nog een brief en doos voor het oude V12 modem? Het nieuwe modem (V10) hebben we al binnen sinds afgelopen donderdag.


Dat hoort wel zo, maar anders kan de monteur het ook meenemen.


Vanochtend heeft de monteur lijn 2 aangesloten en alles is nu actief. In My KPN zie ik als einddatum nog steeds netjes januari 2022. Dus dat is niet gewijzigd :grinning: De monteur was binnen 10 seconden weer weg omdat het in ons huis allemaal in orde is. Dit werkt dus prima.

 

 

Ik durfde alleen toch het oude V12 modem niet aan de monteur mee te geven omdat ik dan geen ‘bewijs’ zou hebben van inleveren. Wil jij een retourdoos opsturen? dan kan ik hem alsnog terugsturen per post.


Dat is goed om te horen. Het had prima bij de monteur gekund, maar ik heb nu een retourdoos voor je besteld. :relaxed:


Dat is goed om te horen. Het had prima bij de monteur gekund, maar ik heb nu een retourdoos voor je besteld. :relaxed:

 

Helemaal goed Alex! dank voor je hulp en inzet :grinning:

 


Vanochtend heeft de monteur lijn 2 aangesloten en alles is nu actief. In My KPN zie ik als einddatum nog steeds netjes januari 2022. Dus dat is niet gewijzigd :grinning: De monteur was binnen 10 seconden weer weg omdat het in ons huis allemaal in orde is. Dit werkt dus prima.

 

 

Ik durfde alleen toch het oude V12 modem niet aan de monteur mee te geven omdat ik dan geen ‘bewijs’ zou hebben van inleveren. Wil jij een retourdoos opsturen? dan kan ik hem alsnog terugsturen per post.

 

Wow, gefeliciteerd! Ik benijd je. Ik kom niet verder dan 55 MB download over DSL.


Vanochtend heeft de monteur lijn 2 aangesloten en alles is nu actief. In My KPN zie ik als einddatum nog steeds netjes januari 2022. Dus dat is niet gewijzigd :grinning: De monteur was binnen 10 seconden weer weg omdat het in ons huis allemaal in orde is. Dit werkt dus prima.

 

 

Ik durfde alleen toch het oude V12 modem niet aan de monteur mee te geven omdat ik dan geen ‘bewijs’ zou hebben van inleveren. Wil jij een retourdoos opsturen? dan kan ik hem alsnog terugsturen per post.

 

Wow, gefeliciteerd! Ik benijd je. Ik kom niet verder dan 55 MB download over DSL.

 

De kast waarop wij zitten staat hier heel dichtbij 🙂 de centrale zelf staat vervolgens aan de andere kant van een sloot. Dus alles dichtbij.


@Alex_P,


Wij hebben de V12 via jouw verzonden retourdoos teruggestuurd. Later kregen we echter ook nog een sticker via de ‘reguliere’ manier buiten de KS om. Nu kregen we vandaag een e-mail dat we de V12 retour moeten sturen. Maar zoals gezegd is die al retour met jouw retourdoos. Ik denk echter dat toen de V12 binnenkwam bij KPN, hun niet wisten van wie hij af kwam? er stonden namelijk geen fysieke adresgegevens van ons op de retourdoos/sticker. Dat zag ik op de ‘reguliere’ sticker wel.

 

Kan jij hem afmelden dat hij al retour is? ik kan namelijk niets meer retour sturen :wink: Het forum profiel is ingevuld.


Zeker, ik dat dit intern verwerken. Mocht je nog een herinnering krijgen, dan mag je deze negeren. Kan namelijk even duren tot het hier is verwerkt. :relaxed:


Helemaal goed @Alex_P :grinning: