Skip to main content

Ik heb nu hussel 100 mb met 12 kpn veilig, maar ik heb er maar 5 nodig. Toen ik abonnee bij kpn werd was er een bundel met 200 MB en 5 kpnveilig tegen ca 53 €; nu kan ik alleen maar 200 MB met 15!! kpn veilig krijgen tegen 66€. Wat moet ik als particulier met zoveel KPN veilig?? Zo betaal ik een hoop geld voor iets wat ik niet wil en niet nodig heb!

Hoi @hmgtmk . Wat ik nu kan zien is dat er eind 2020 KPN veilig is toegevoegd. Dit abonnement kost normaal 4,99 per maand. Jij maakt gebruik van een actiekorting waardoor de eerste drie maanden gratis zijn. Ik begrijp dat dit niet de bedoeling is?


Die 3 maanden gratis was ok; ik wil de hussel 200 MB met daarin begrepen 5 KPN veilig. Die werd in november aangeboden; omdat in januari de 3 maanden waren afgelopen wilde ik die aanbieding van 200 +5. Maar die is er nu niet meer.


Ik denk dat het verstandig is om te bellen met 0800 0402 en je laten doorverbinden naar de opzeg afdeling. Zij kunnen onnodige KPN veilig van je abonnement halen. Dan loopt je niet het risico dat je straks onnodig geld moet betalen. 


Dat heb ik al gedaan, maar dat heeft niets opgelost. De meneer aan de telefoon wilde alleen maar dat ik ook mobiele telefonie bi KPN zou afnemen. Absoluut waardeloos.


Hmm, dat ik ook een beetje raar.

Zal ik een poging doen om het uit je abonnement te halen? Je houdt dan de gratis KPN veilig over met 2 licenties. 


Nee, want ik heb wel 5 licenties nodig en die hussel 200 MB met 5 licenties was precies wat ik nodig had voor (dacht ik) iets van 53 €.  Nu kan ik alleen maar 200 MB met 12 licenties krijgen en dan heb ik er 7 teveel voor 66€.


als we jou omzetten naar 200Mbit dan komt je op het volgende. Mocht je dat willen, kan ik een poging doen.

 

Maandelijks

Hussel Internet 200 Mbit/s

50,00

KPN Veilig - (5 apparaten)

0,00

Vast telefoonnummer

2,00

Glasvezel Upgrade

0,00

Itv ontvanger

10,00

Totaal per maand

€62,00


Doe dat maar; ik betaal nu 61 € voor 100 MB en 12 KPN veilig. Dus 200 MB en 5 KPN veilig kost bijna hetzelfde.


Ik heb de order geplaatst. Geef je mij woensdag hier even een seintje? Dan kijk ik of alles netjes is doorgelopen. 


Is alles nu naar wens, @hmgtmk ?


Ja; het is alleen wat duurder dan ik dacht. Dank voor de moeite.