Skip to main content

Ik heb expres een hussel abonnement genomen zodat ik het TV abonnement kan aan- en uitzetten. 

Ik heb deze vorige week uitgezet en krijg tot mijn verbazing een retourdoos omdat mijn abonnement is gewijzigd:thinking:

Doe ik iets niet ok? Ik snap m niet

Je hebt je TV gedeelte uitgezet?
In dat geval moet je je TV ontvanger(s) weer terugsturen.

Als je alleen maar af en toe TV wil kijken dan zou je eens kunnen kijken naar NLZiet.

Als je je forumprofiel aanvult met je gegevens (postcode/huisnummer) dan kan een webcare medewerker ook meekijken.


@Astrid24 

Bedoel je dat je alleen bent overgestapt naar KPN Hussel? 

Dit gebeurt het sturen van een retourdoos helaas vaker. Is een foutje in het systeem van KPN. 

Niets terugsturen tot je eventueel nieuwe apparatuur hebt ontvangen. Het kan ook heel goed zijn dat je helemaal geen nieuwe apparatuur krijgt, omdat je gewoon met je huidige apparatuur kunt blijven TV-kijken. 

 

Als je wel jouw TV-abonnement hebt stopgezet: Tsjaa, dan is het loigisch dat die TV-ontvanger terug moet naar KPN. Jouw modem (voor het internet) moet je dan wel houden. 


Ik ben van Telfort overgestapt naar de hussel. Ik begreep dat je je abonnement kon aan- en uitzetten wanneer je maar wilt zonder iets retour te sturen. Blijkbaar verkeerd begrepen.  Ik kijk 3 maanden per jaar geen tv, als er geen formule 1 is dan heb ik het niet nodig.

Ik zet 'm dan maar weer terug. Wordt een gedoe om steeds apparatuur heen en weer te sturen:stuck_out_tongue_winking_eye:

Dank jullie wel voor jullie info, het is mij nu een stuk duidelijker :relaxed:


Reageer