Beantwoord
Hussel voorwaarden
Op internet lees ik dat KPN Hussel gaat introduceren. Als trouwe abonnee (al 20 jaar) ga ik er van uit dat ik door KPN uitvoerig wordt voorgelicht over de concequenties die dat voor mijn abonnement heeft. Dat het duurder wordt met minder faciliteiten is mij ondertussen wel duidelijk maar ik wil een afweging kunnen maken of het lonend is over te stappen naar een andere aanbieder.
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen
Alles wat hierboven staat klopt. Zolang jij niks wijzigt aan jouw abonnement, zal je dezelfde voorwaarden behouden. Je hoeft zeker niet verplicht om! Maar voor sommige mensen is Hussel nu eenmaal voordeliger, omdat ze juist bepaalde opties wel of niet gebruiken. Op deze manier kan je jouw abonnement helemaal zelf samenstellen.
Maar nogmaals, zolang jij dit abonnement wil behouden en niks wijzigt dan gaan we er niks aan veranderen ;)
Heb je nog andere vragen, over Hussel of iets anders? Dan hoor ik het graag!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.