Wij hebben op dit moment Internet en Interactieve TV (voorheen van Telfort). Nu zat ik te kijken om een upgrade te nemen naar een sneller internet abonnement van 100 of 200Mbit. In mijn KPN is een upgrade echter niet mogelijk naar Internet en Interactieve TV, het is alleen mogelijk om te kiezen voor KPN Hussel. Volgens mij is Hussel alleen maar interessant als je ook 1 of meerdere mobiel abonnementen hebt van KPN, of zit ik ernaast? En weet iemand waarom je niet kunt kiezen voor het Internet en Interactieve TV?
Wat mij bovendien opviel is dat bij mijn huidige abonnement interactieve TV bij de prijs inbegrepen is en dat je daar bij het Husselpakket € 10,- voor moet gaan betalen. Wat is hiervan de reden?
Beantwoord
Hussel vs. Internet en Interactieve TV
Beste antwoord door wjb
Bij Hussel zie je de prijzen van de ondedelen los van elkaar terwijl ze bij de oude contractvormen nog als totaalprijs vermeld werden. Natuurlijk betaal jij nu ook dat tientje alleen is die in de basisprijs opgenomen.
Het enige waar je naar moet kijken is de totaalprijs.
Hoeveel ga je in het totaal meer (of minder) betalen als je voor Hussel zou kiezen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.