Skip to main content
Vraag

Ik behaal de snelheid van mijn internetabonnement niet en krijg foutcode 403

• 24 maart 2025
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Ik heb een Hussel abo met 50Mb. Met een test op de PC zie ik getallen 9,4 en 7,2 Mb/s Dit lijkt te weinig. Ben op zoek naar de oorzaak maar telekns als ik KPN probeer krijg ik de reactie ERROR (FOUT 304)

mogelijk een configuratiefout 

Ik kan soms andere pagina's ook niet benaderen of openen.

Hou kan ik dit probleem oplossen?

Admin: afgesplitst van een oud topic en een nieuw topic voor jouw vraag aangemaakt.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Ik heb een Hussel abo met 50Mb. Met een test op de PC zie ik getallen 9,4 en 7,2 Mb/s Dit lijkt te weinig. Ben op zoek naar de oorzaak maar telekns als ik KPN probeer krijg ik de reactie ERROR (FOUT 304)

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

wjb
Superuser
  • 74607 reacties
  • 24 maart 2025

Is die PC met een netwerkkabel aangesloten?

Zo ja, gebruik dan eens een andere netwerkkabel want het zou kunnen dat één van de data-aders sluiting maakt met de aarde waardoor de snelheid van de kabel terugvalt naar 10Mbps.

En controleer anders ook eens de instellingen van de LAN adapter van jouw PC.

Een andere mogelijke oorzaak is een netwerk rug met het netwerk van de buren via een "draadloze" verbindingsset. Heb je DVS adapters in gebruik?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

PeterG
Superuser
  • 61115 reacties
  • 24 maart 2025

Kun je wel tv kijken indien je de tv dienst van kpn hebt? Die gebruikt al een hogere bitrate.

Ik vermoed een probleem in je pc. M'n buurvrouw had 2 jaar geleden ook een prutsnelheid; bleek haar netwerkkaart defect. Die is vervangen en het liep weer. Inmiddels heeft ze gemoderniseerd met een laptop.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Tosco, welkom op onze community! We hebben je topics samengevoegd! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Kom je er een beetje uit?

Reageer