Skip to main content

Klote kpn sluit mij gewoon af, fijn hoor !!!

Ik krijg dit soort gezeik doordat ik niet betaald kan worden door mijn klanten vanwege corona.

Het ging 10 maanden goed met betalen maar nu is de koek op en nu dus kpn zit ik zonder telefoon kan geen klanten bellen etc. Wauw kpn nog nooit is er 1 factuur te laat betaald in al die jaren , dat wij klant zijn bij jullie,als het even moeilijk gaat en daar word netjes over gebeld sluiten jullie mij toch af terwijl of 4 dagen de factuur voldaan kan worden....jullie zijn echt slecht en wij stappen zeker over groeten Michel den besten 

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, @Michel1983! Wij begrijpen uiteraard dat het door Corona nu lastiger kan zijn om de facturen te betalen, daar hebben we begrip voor. Als je tijdig contact met ons opneemt, is er vaak wel wat mogelijk. Het is alleen wel zo, dat wanneer we een afspraak maken, deze ook nagekomen moet worden. Bovendien kan een gemaakte afspraak niet gewijzigd worden. Heb je vragen over reeds gemaakte afspraken en/of jouw betalingen, dan kan je het beste telefonisch contact met onze financiële afdeling opnemen. Deze is te bereiken tussen 8.00 en 17.30 uur op het gratis telefoonnummer 0800 0402.