Skip to main content
Vraag

Ik ben afgesloten en niemand kan mij helpen

• 24 februari 2025
  • 12 reacties
  • 194 keer bekeken

3 weken geleden afgesloten 

na 10 medewerkers en 2 monteurs nog steeds geen internet en tv

we wordenvan kastje naar muur gestuurd moest vandaag zelfs mijn excuses aan bieden anders eerst ik niet verder geholpen want klant mag niet boos worden elke medewerker verteld een anders verhaal ik heb een contract met kpn maar ik moest maar even de aannemer bellen en die verbind me weer door met een onder aannemer hoe gek moet het zijn dat je zelf een aannemer moet spreken ter wel je klant ben bij kon

fam junier

12 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 februari 2025

Wij hebben precies het zelfde probleem dus het is de normaalste zaak bij kpn om klanten zo te behandelen

Admin: verplaatst naar eigen topic

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 februari 2025

Wij zijn al 3 weken bezig inmiddels 2 monteurs geweest de 1 zeg dat is niet voor mij en de ander zeg ik heb geen tekening

ter wel de kabel voor de deur uit de grond komt deze moet alleen naar binnen en een glasvezel kast geplaatst worden hoe moeilijk moet het zijn en dan wordt je nog onbeschoft behandeld door de telefoon en de klant mag niet boos worden ik moest zelfs mijn excuses aan bieden ander ging hij mij niet verder helpen echt de omgekeerde wereld

fam junier

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 24 februari 2025
Fam junier schreef:

Wij hebben precies het zelfde probleem dus het is de normaalste zaak bij kpn om klanten zo te behandelen

Kpn heeft bijna 3 miljoen klanten en dan gaat er soms wat mis. Wat is er bij jou aan de hand ​@Fam junier ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 februari 2025

Geen internet en tv

De glasvezelkabel moet naar binnen en binnen moet er een kastje geplaatst worden alleen dit is echter moeilijk want er is al 2 keer een afspraak geweest met een monteur eerste keer was hij van installatie en de andere is nooit langs geweest die belde op ik heb een tekening nodig sinds dien nooit meer wat gehoord

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 25 februari 2025

Goede dag

wij wachten nu al 3 weken

de glasvezel kabel moet alleen naar binnen gebracht te worden en op de muur en glasvezel kast geplaatst worden de eerste monteur zei ik ben van installatie en toen een nieuwe afspraak gemaakt ( terwel de medewerker aan de telefoon zei hij had dat ook kunnen doen) deze monteur is nooit langs geweest die belde op om te zeggen dat hij een tekening nodig heeft een tekening opvragen duurt toch geen 10 dagen 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30833 reacties
  • 25 februari 2025

Beste ​@Fam junier, welkom op de community! Wat ontzettend jammer om te lezen dat dit nu al zo lang moet duren! Ik kan me zeker voorstellen dat als je al 3 weken geen internet hebt, dat je dan boos wordt. Zolang een gesprek respectvol verloopt, moet daar volgens mij ook gewoon ruimte voor zijn. 

Dat gezegd hebbende: hoe staat het er nu voor? Wat is de reden dat je bent afgesloten? Wij sturen inderdaad altijd een ‘gewone’ monteur langs. Als daarna een andere monteur of een aannemer aangestuurd moet worden, dan kan dat via de monteur. Deze weg lijkt nu ook bewandeld. Alleen is het wel erg rot dat je dan nu alweer zo lang wacht. Mocht het nog niet opgelost zijn, vul je dan je profiel aan met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 25 februari 2025

Ik snap niet wat hier moeilijk aan is 

er moet een monteur komen die de kabel van buiten en binnen brengt en dan een glasvezelkast plaats

in mijn ogen is het 1 telefoontje naar een monteur en het is geregeld 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

​@Fam junier ik zie dat het profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens, fijn! Doordat je het hier niet had laten weten, zie ik het helaas nu pas. Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat er een plandatum van 31 maart staat. Dit komt omdat er een aannemer heen moet. Er is afgelopen vrijdag nog contact gezocht met de collega's van de afdeling Netwerk om dit te kunnen bespoedigen, maar helaas is het momenteel erg druk. Ik kan er niets anders van maken, ben ik bang. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 4 maart 2025

Maar het is toch heel raar dat we door een monteur gebeld wordt dat hij een rekening nodig heb en dan niks meer hoor en omdat ik blijf bellen en klagen dan ineens pas 31 maart een afspraak terwijl er hiervoor ook al een monteur is geweest

me moeder heeft nu een noodpakket daar zit een mobile wifi router in met 100 Gb nu heb ik in middels al 3 keer moeten bellen voor hem op te waardereniik woon niet bij mijn moeder en weet u hoe vaak ik al naar haar toe moet opdat het steeds niet werkt en moet bellen met jullie ik heb ook een screenshot van 1 uur in de wacht ik verwacht van jullie een monteur hier eerder dan 31 maart ter plaatsen en jullie zouden mijn moeder ook kunnen compenseren en een bloemetje of een telefoontje naar haar mens is 75 jaar en dan zo behandeld wordt

ik spreek hier echt een schande over

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie hier allebei vreselijk van balen. Het klinkt ook als veel gedoe voor jou, wat absoluut niet de bedoeling is. Even een paar dingen op een rijtje:

• Helaas kan ik de monteur niet eerder dan 31 maart laten komen. Hierin kan ik echt niets voor je betekenen, helaas.
  • In principe zou het opwaarderen via het keuzemenu van de klantenservice gaan, zonder dat je daadwerkelijk een collega aan de lijn moet hebben. Als je, met het bij ons bekende telefoonnummer, belt en inspreekt ‘opwaarderen noodpakket', dan zou dit automatisch moeten gebeuren.
  • Kijkt je moeder veel tv via de mobiele router? Ik stel deze vraag niet om brutaal te zijn, maar ik kan wel kijken of ik Digitenne voor haar kan regelen, ook gratis natuurlijk. Dan kan ze tv kijken zonder dat jij steeds moet opwaarderen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 8 maart 2025

Ik heb er geen zin meer in

we zijn aan het kijken bij een andere provider

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ik kan me dit zeker voorstellen. Mochten we hier toch nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.

Reageer