Skip to main content
Antwoord

Ik ben een nieuwe klant en heb slecht wifi

• October 6, 2025
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben sinds kort van ZIGGO overgestapt naar KPN.

Mijn internet (wifi) deed altijd goed en wij waren heel tevreden over, tot één van u collega bij mijn aan de deur kwam, ben ik dankzij hem overgestapt naar jullie.

Maar helaas is de internet heel traag en wifi doet niet zoals tie hoort te doen. Op tv op onze mobiele telefoons, hij blijft continu vast lopen en voorheen was er geen probleem. 

Door dit situatie, ben ik aan het twijfelen of ik zo wel door wil gaan met jullie. 

Voor dat ik overstapte naar jullie, kreeg ik te horen dat alles goed werkt en snelheid beter worden, maar helaas is dat niet zoals het beloofd is.

Ik hoor het van jullie, wat jullie voor me betekenen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

De topicstarter heeft helaas zijn account opgeheven maar ik zie al wel een paar goede tips hierboven! Tegenwoordig kun je dit ook gewoon via de MijnKPN app doen! 
We hebben er ook een handig artikel over geschreven:

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 7, 2025

Doe eens eerst een snelheidstest zowel bekabeld naar bijv. jouw laptop en met de WiFi (bijv. smartphone). Welke snelheden haal je dan ? (bekabeld is altijd sneller dan WiFi).

https://www.kpn.com/internet/speedtest

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2025

De topicstarter heeft helaas zijn account opgeheven maar ik zie al wel een paar goede tips hierboven! Tegenwoordig kun je dit ook gewoon via de MijnKPN app doen! 
We hebben er ook een handig artikel over geschreven: