Skip to main content
Beantwoord

Ik ben een nieuwe klant maar mijn bewind krijgt geen reactie

• February 17, 2025
  • 7 reacties
  • 240 keer bekeken

Stefan Dekkinga
Nieuwkomer

Goede middag 

we zijn nu vier weken verder en KPN weigert te reageren op nieuwe klanten?! Ik heb me netjes aangemeld mijn bewind heeft naar het voor jullie aparte e-mail adres gestuurd en een antwoord blijft uit. Als dit de manier is hoe jullie met nieuwe klanten omgaan is dit erg apart.  En dan heeft Eke burger recht op een normale behandeling. Maar daar sta ik echt van te kijken hoelang gaat het duren. Anders gaan we naar een ander als KPN gegezegd een goede is maar niet laat zien! Bewind gaat akkoord winkel kunnen ze je niet helpen das lekker. Ik wens graag spoedig antwoord te vernemen op mijn aanvraag want anders gaan we naar een andere provider toe. Waar je wel welkom bent.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Ja en dat is nu al vier weken geleden netjes gebeurd naar het e-mail adres wat ik in de winkel gehad heb maar iets horen ho maar. Vind dit niet echt klantvriendelijk als je je normaal aanmeld kan alles gelijk die je het via bewind wat voor jullie nog beter zou moeten klinken gezien het feit dat ge gegarandeerd ben op betalingen dan laat je de klant wachten en wachten en wachten……

is dit nou klantvriendelijk 4 weken ik vind dit triest.

Hoi ​@Stefan Dekkinga 

Het is uiteraard al vervelend dat je onder bewindvoering staat, en je daardoor ook zelf niets kunt regelen buiten je bewindvoerder om.
Uiteraard ben je als nieuwe klant welkom bij KPN, ook als je onderbewind staat.

Alleen dient jouw bewindvoerder zich aan te melden via het online formulier, dat mede community lid ​@TDN in zijn reactie heeft bijgevoegd.
Dan komt deze aanvraag, met de gevraagde documenten direct op de juiste afdeling uit.
Waarom dit jouw dat niet is gezegd in de KPN winkel, weet ik vanzelfsprekend ook niet, maar het is wel de juiste weg voor je bewindvoerder (jij kunt die niet doen).

Welk e-mailadres hebben ze jouw dan gegeven in de winkel, als ik vragen mag??

Vaak wordt er niets gedaan met toegestuurde e-mail of wordt het pas veel later gelezen.
Dus vraag jouw bewindvoerder, om zich alsnog en zo snel mogelijk aan te melden via het online aanmeld formulier, dan heb je het snelst internet in huis.

Ook bij de andere providers, werkt dit op dezelfde manier, daar zit opzicht weinig verschil in.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

@Stefan Dekkinga Je kan niet zelfs aanmelden, je bewindvoerder moet het doen bij Bewindsvoering portaal, hij/zij moet ook de nodige documenten (b.v. rechtbank beschikking) uploaden.

Stefan Dekkinga
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2025

Ja en dat is nu al vier weken geleden netjes gebeurd naar het e-mail adres wat ik in de winkel gehad heb maar iets horen ho maar. Vind dit niet echt klantvriendelijk als je je normaal aanmeld kan alles gelijk die je het via bewind wat voor jullie nog beter zou moeten klinken gezien het feit dat ge gegarandeerd ben op betalingen dan laat je de klant wachten en wachten en wachten……

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Stefan Dekkinga 

Het is uiteraard al vervelend dat je onder bewindvoering staat, en je daardoor ook zelf niets kunt regelen buiten je bewindvoerder om.
Uiteraard ben je als nieuwe klant welkom bij KPN, ook als je onderbewind staat.

Alleen dient jouw bewindvoerder zich aan te melden via het online formulier, dat mede community lid ​@TDN in zijn reactie heeft bijgevoegd.
Dan komt deze aanvraag, met de gevraagde documenten direct op de juiste afdeling uit.
Waarom dit jouw dat niet is gezegd in de KPN winkel, weet ik vanzelfsprekend ook niet, maar het is wel de juiste weg voor je bewindvoerder (jij kunt die niet doen).

Welk e-mailadres hebben ze jouw dan gegeven in de winkel, als ik vragen mag??

Vaak wordt er niets gedaan met toegestuurde e-mail of wordt het pas veel later gelezen.
Dus vraag jouw bewindvoerder, om zich alsnog en zo snel mogelijk aan te melden via het online aanmeld formulier, dan heb je het snelst internet in huis.

Ook bij de andere providers, werkt dit op dezelfde manier, daar zit opzicht weinig verschil in.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

@Michel.uit.Arnhem 

ehhh ziggo heeft gewoon een mail adres voor bewindvoerders

wat ziggo info als voorbeeld

Wilt u iets naar ons opsturen? Stuur ons gewoon een e-mail, met of zonder bijlage. Stuurt u liever uw brief per post, dan willen wij u vriendelijk verzoeken een e-mailadres in uw brief te benoemen, zodat er geen tijd verloren gaat aan het zoeken naar uw e-mailadres.

Schuldbeheer@ziggo.com klanten onder bewind, curatele of budgetbeheer
MSNP@ziggo.com klanten in de minnelijke schuldsanering (en persoonlijk faillissement)
WSNP@ziggo.com klanten in de Wettelijke schuldsanering

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MR_CHIP 

Ik ben bang dat je verouderde informatie in je bezit hebt, of het zijn e-mailadressen die je niet openbaar mag delen met andere klanten (en dus alleen voor bewindvoerders bestemd zijn, als zei hun cliënt al hebben aangemeld via het online formulier).

Want ook bij Ziggo dient een bewindvoerder zich gewoon aan te melden via een online formulier op de website van Ziggo: Bewindvoering en Schuldhulpverlening bij Ziggo

Hier worden geen e-mailadressen genoemd.
Plus dat ook Ziggo niet meer per e-mail te bereiken is.

Maar goed, we zitten nu bij KPN en de vraag van TS ​@Stefan Dekkinga was ook het aanmelden van zijn bewindvoering bij KPN.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

Mijn curator heeft 1 maand geleden nog gemaild met Ziggo

Maar goed hopelijk kan kpn hierin wat betekenen 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

Mijn curator heeft 1 maand geleden nog gemaild met Ziggo

Dat betekent niet dar jouw curator kon van begin aan met Ziggo contact persoon mailen. Bij velen bedrijven werken mensen met whitelist, ongevraagde binnen komende e-mails gaan naar spam folders. Eerst via andere wegen (onder andere via contact formulieren) kan men e-mailen.