Skip to main content
Antwoord

Ik ben niet tevreden over mijn KPN abonnement dus ik wil het opzeggen

• May 26, 2025
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik wil mijn KPN abonnement bij jullie opzeggen want ik heb niet tevreden over de channel die ik heb gekregen, 7maanden geleden had mijn vriend deze abonnement gemakt maar hij vertelde ik dat de abonnement voor zes maanden gedig is, dus ik heb deze abonnement gemakt omdat ik veel sport channel wil kijken maar het leuk niet, ik betaalde nog 55euro iedere maand met zonder sport channel .

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Peterrr233. Een contract kan na de contractperiode opgezegd worden zoals Jan al noemt. In de bevestiging die aan het begin van het abonnement wordt verstuurd staat hoe lang die contractperiode is. Specifiek 6 maanden is daarbij niet mogelijk, het is of maandelijks opzegbaar, of na 1 of 2 jaar. Kijk dus goed in je bevestiging en/of in MijnKPN wanneer de einddatum van jouw contract is. Na die datum kan je het, met een wettelijke maand opzegtermijn, opzeggen.

Als je daarbuiten zit kan je het opzeggen, dat kan via onze website kpn.com/opzeggen en telefonisch via de klantenservice. Via de community hebben we die optie niet.

We kunnen ook kijken naar waar je precies ontevreden over bent. Ik begrijp dat het iets met een sport zender is? Wat voor sport zender mis je?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 26, 2025

Beste ​@Peterrr233 als je contract vrij bent kun je opzeggen met 1 maand opzegtermijn. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Peterrr233. Een contract kan na de contractperiode opgezegd worden zoals Jan al noemt. In de bevestiging die aan het begin van het abonnement wordt verstuurd staat hoe lang die contractperiode is. Specifiek 6 maanden is daarbij niet mogelijk, het is of maandelijks opzegbaar, of na 1 of 2 jaar. Kijk dus goed in je bevestiging en/of in MijnKPN wanneer de einddatum van jouw contract is. Na die datum kan je het, met een wettelijke maand opzegtermijn, opzeggen.

Als je daarbuiten zit kan je het opzeggen, dat kan via onze website kpn.com/opzeggen en telefonisch via de klantenservice. Via de community hebben we die optie niet.

We kunnen ook kijken naar waar je precies ontevreden over bent. Ik begrijp dat het iets met een sport zender is? Wat voor sport zender mis je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Ik heb geen toestemming naar Premier league, La liga, Serie A en ik kreeg vrouwen eredivisie  en één Eredivisie wedstrijd per week.

Ik kan niet wachten tot mijn contract afloopt en ik bij een ander bedrijf aan de slag kan.

Jasper van KPN
Moderator

Die wedstrijden zijn niet met het basispakket te zien inderdaad. De Premier League wordt uitgezonden door Viaplay. La liga en Serie A door Ziggo Sport Totaal, en zowel mannen als vrouwen Eredivisie door ESPN.

Die zenders hebben de exclusieve uitzendrechten van die competities, dat betekent dat het alleen via die zenders te kijken is. Bij alle providers zijn dat betaalde extra's. Als je om die reden bij KPN weg wilt zal je precies hetzelfde ervaren bij een andere provider.Â