Skip to main content
Antwoord

Ik ben voorzitter van de wijkvereniging en wil graag overleg over de aanleg van glasvezel

• July 23, 2025
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Als voorzitter vanb onze wijkvereniging wil ikm graag met KPN overleggen wanneer wij glasvezel in onze wijk kunnen verwachten. Verschillende leden van onze vereniging vragen hiernaar. Het standaard antwoord op de site en bij helpdesk is nietszeggend en daar kan ik dus niet mee. IK zoek dus een aanspreekpunt binnen KPN voor verder overleg.

Jelle van den Berg, voorzitter Bewonersvereniging Ockenrode Den Haag,

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Jelle van den Berg, zoals Peter al zegt zijn wij de provider KPN, wij zijn niet dezelfde tak die het netwerk aanlegt. Specifieke vragen over de aanleg kunnen we via deze weg niet beantwoorden, doordat we daar geen zicht op hebben. 

Op de link die hij noemt is ook een pagina met specifieke informatie: Glasvezelinformatie voor VvE, woningcorporatie en verhuurder. Als dat op jouw vraag aansluit kan je de daar genoemde stappen ook volgen.

Via de community hebben we algemene informatie over de aanleg van glasvezel, dat leggen we hier uit: 

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2025

Je kunt het beste je telefoonnummer uit het bericht halen. Dit platform kan over de hele wereld worden gelezen. 

Het beste zet je je contract gegevens in je profiel. Alles waar privé bij staat is niet openbaar. 

Bewerk je bericht met de drie puntjes rechts onderin.

Profiel: https://community.kpn.com/settings/profile

Dank je wel Peter. Mijn telefoonnummer is zakelijk en staat ook op mijn websites. Het is dus redelijk openbaar. Ik heb echter de (naïeve?)  hoop dat KPN contact met mij opneemt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2025

Dat zal niet gebeuren met je vraag hier.

Je bent hier bij KPN de provider. 

KPNnetwerk is een ander bedrijf binnen de kpn groep. Doe daar eens de postcodecheck. 

Je hebt ook nog kans dat jouw gemeente helemaal niet in zee gaat met KPNnetwerk/ Glaspoort. 

Maar met Delta Fiber of Open Dutch Fiber.

Informeer dus ook bij je gemeente. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2025

Welkom op de community ​@Jelle van den Berg, zoals Peter al zegt zijn wij de provider KPN, wij zijn niet dezelfde tak die het netwerk aanlegt. Specifieke vragen over de aanleg kunnen we via deze weg niet beantwoorden, doordat we daar geen zicht op hebben. 

Op de link die hij noemt is ook een pagina met specifieke informatie: Glasvezelinformatie voor VvE, woningcorporatie en verhuurder. Als dat op jouw vraag aansluit kan je de daar genoemde stappen ook volgen.

Via de community hebben we algemene informatie over de aanleg van glasvezel, dat leggen we hier uit: