Skip to main content

Goedemorgen allen. Ik heb hier 3 abo voorbeelden. Bij mijn huidige kosten heb ik een verbinding van 200 MB Pair Bonding dus daar gaat niets aan veranderen. Waarom betaal ik als jarenlange vaste klant en ook gaat het maar om een paar euro meer dan een nieuwe klant en krijg de nieuwe klant betere technische oplossingen. En nee, ik heb het niet over de 6 maanden actie. Waarom niet zoals bij energiemaatschappijen, hoe langer klant des te meer voordeel of mogelijkheden binnen jouw abonnement.  

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Beste @Marco Luisini, goede vraag! We kregen de afgelopen jaren steeds signalen dat klanten graag zelf willen kiezen waar ze voor willen betalen. We hebben, mede hierdoor, KPN Hussel geïntroduceerd. Je kunt zelf opties kiezen of juist weglaten. Als jij door een overstap naar Hussel ook minder gaat betalen, dan kan je dit zelf gemakkelijk via MijnKPN aanvragen. We zetten klanten hier niet proactief naar toe over, omdat ook veel klanten juist méér gaan betalen. Hopelijk heb je zo iets meer informatie. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?


Hi Marcia, dank voor jouw antwoord. Ik heb echter nog een vraag. Als ik een abo samenstel als vaste klant ben ik nog steeds duurder uit dan een nieuwe klant met hetzelfde aanbod. Dus om goedkoper uit te zijn met de nieuwste technieken in gebruik zou ik eigenlijk op moeten zeggen en op dit adres een nieuw abo aanvragen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn ?


Ach, ik zie nu pas dat je die vergelijking ook bijgevoegd hebt, sorry. Bij de middelste zit nog een vaste telefoonaansluiting à twee euro per maand. Die zie ik bij de meest rechtse niet. Volgens mij beantwoord dit je vraag. Er zit in ieder geval, afgezien van de welkomstkorting, geen verschil in het aanbod aan nieuwe en bestaande klanten. 


Hi Marcia,

 

Ja dat heb ik idd ook gezien maar vertel mij maar waar ik dat dan moet uitzetten.

Zie afb. Dit is het overzicht met kosten straks.

 


Dat is wel erg vreemd, zeg. Ik kan, als ik jouw gegevens erbij haal, wel gewoon ‘vast bellen’ uitzetten. Als jij voor de zekerheid nog even bevestigt dat je vaste telefoonnummer mag komen te vervallen, kan ik de wijziging voor je doorvoeren, als je wilt. Je gaat dan 84,48 euro per maand betalen. 


Je hebt niet meer gereageerd, dus ik heb nog even niets gedaan. Mocht je toch willen dat ik de wijziging voor je in orde maak, laat het dan gerust alsnog weten. 


Al hoewel dit topic van Marco 2 jaar geleden is, zit ik met hetzelfde gevoel. Voor mijn max 155Mb/s DL en 45 MB/s UL (meer is niet mogelijk op mijn adres) en TV krijg ik het idee dat ik de hoofdprijs (+-68 EUR) betaal wanneer ik de aanbiedingen zie…
KPN Box 12, Wifi Extenders als welkomstcadeau ik word stik jaloers op die nieuwe klanten. Wat zit er voor vaste klanten in het vat, of zijn wij de melkkoe waardoor dit voor nieuwe klanten allemaal mogelijk is!?

Mvgr J


Als je dat ook wil dan zal je over moeten stappen. Iedere vaste klant korting of kadootjes geven is onbetaalbaar dus zouden de prijzen omhoog gaan.  Dat wil niemand. Bij kpn krijg je het hele jaar door leuke kleinere kadootjes zoals gratis films of verhoging van de snelheid. 


Al hoewel dit topic van Marco 2 jaar geleden is, zit ik met hetzelfde gevoel. Voor mijn max 155Mb/s DL en 45 MB/s UL (meer is niet mogelijk op mijn adres) en TV krijg ik het idee dat ik de hoofdprijs (+-68 EUR) betaal wanneer ik de aanbiedingen zie…
KPN Box 12, Wifi Extenders als welkomstcadeau ik word stik jaloers op die nieuwe klanten. 

Wellicht heeft u nog een oud abonnement? Een nieuwe klant moet ook 65 euro betalen voor 200 mbit internet en 2 tv ontvangers. Als die dan ook nog telefonie erbij heeft, dan is het 67 euro. Als u uw abonnement aanpast naar Hussel, dan betaalt u precies hetzelfde. 

Natuurlijk kan een nieuwe klant korting krijgen, maar die is tijdelijk. Een nieuwe klant kan ook voor gratis SuperWiFi's kiezen, maar dan krijgt deze geen korting. Het is of korting, of gratis SuperWiFi's. Niet beide.