Skip to main content

Geachte mevrouw of meneer, ik heb niet echt een probleem. Maar ik ben al heel lang klant bij u en ik heb al heel lang tv, internet/ wifi en mobiel. Nu moet ik mijn mobiel met abonnement vernieuwen en ik ben zeer te vreden met jullie en blijf ook jullie klant. Ik wil alleen vragen of ik niet een nieuwe box kan krijgen voor internet/wifi; met glasvezel, ook wil ik graag voor tv een nieuwe boxje. En ik wil graag alles combineren in een abonnement ook met mobiel kosten erin. Is dit mogelijk? Ik wil het best kopen als het moet. Maar mijn modem waar alles is in aangesloten is al oud en ik heb graag een nieuwe desnoods met een nieuw abonnement? En dan welke samsung mobiel zou u mijn aanraden of Sony; ik gebruik mobiel bijna voor alles wat je maar erop kunt en ik maak er ook graag foto's mee. Ook met zoom, zo ver mogelijk, welke mobiel zo u mijn aanraden? Groeten Jolanda Grieten. P.s. vragen graag per mail, telefonisch ben ik slecht bereikbaar. 

Welke Experiabox heeft u? En welk merk tv ontvanger? 


hierbij stuur ik foto van experiabox en 2x  foto's tv ontvanger; groeten Jolanda Grieten

 


Die zijn actueel!! Die gaan niet vervangen worden. Ervaart u problemen?


Hallo @Griej08 , de modem en de tv-decoder zijn nog heel recente apparaten, die worden door KPN niet omgeruild als ze niet defect zijn.

Een mobiel kan ik je niet adviseren, dat is een persoonlijke keuze. Mijn vrouw en ik gebruiken beiden een Motorola g 5G inclusief 5G en bevalt ons prima.

 


bedankt voor de snelle reactie. gelukkig ervaar ik geen problemen. Maar ik dacht ik heb ze al een hele lange tijd. Ze zijn nog steeds heel goed.


bedankt JanD.