Skip to main content

Ik heb een KPN hussel 4k 100mbit abonnement maar er het is meestal maar 32mbit,het is wel goed geweest maar de laatste maand is het niet meer gehaald.

Dag @Ed Becker, vervelend te horen! Allereerst is het belangrijk of te weten hoe je de meting doet. Bij voorkeur gebeurd dit met een bekabelde verbinding, want wifi kan kwetsbaar zijn. Uiteraard is er wel wat aan de hand als je beide moment met wifi hebt gemeten, maar het kan dat er iets in de omgeving de meting beïnvloed dus graag eerst met een bekabelde verbinding testen als mogelijk. Ook kan je proberen je router en je NT (andere kastje) beide even uit te doen.  Start dan eerst het NT en wacht 2 minuten start dan je router en wacht dan een half uur voor je weer test. Ik ben benieuwd! :)

 

Groetjes,

Teun


Hai Teun bedankt voor je inzet maar op een of andere manier heb ik nu 98 mbit ik zal er van genieten en hoop dat het zo blijft.

Vriendelijke groet,

Ed

 

 


Ah top! Fijn om te horen. Mocht het nog eens foutgaan dan kan de bovenstaande tactiek mogelijk werken. Veel plezier met de breedband :)

Groetjes,

Teun