Skip to main content

ik had een paar maanden geleden glasvezel gekregen omdat ik alleen maar 65mpbs kreeg, alleen realiseer ik me nu pas dat ik nog steeds ongeveer 65mpbs 

moet ik me abonnement veranderen of zijn er andere dingen die ik moet veranderen?

 

Dat ligt eraan, heb je een abonnement van 50mb? Want dan is deze snelheid heel netjes. In theorie kan glasvezel +/- 950mb bereiken, maar dat ligt er ook aan wat voor abonnement je hebt.


Hallo @Tinnominno je bent de zoveelste die in de marketingtruc van voor supersnel glasvezelinternet is getrapt.

Als je een 50Mbit/s abo via koper had, is de enigste vooruitgang dat de uploadsnelheid bij glasvezel gelijk getrokken is met de downloadsnelheid, die bij koper eerst 5Mbit/s was.

Bij glasvezel heb je bij een 50Mbit/s abo in de prakttijk ongeveer 70Mbit/s

 


Dat ligt eraan, heb je een abonnement van 50mb? Want dan is deze snelheid heel netjes. In theorie kan glasvezel +/- 950mb bereiken, maar dat ligt er ook aan wat voor abonnement je hebt.

oh ja helemaal vergeten, ik had een abbonement van 50mb, bedankt!


Hallo @Tinnominno je bent de zoveelste die in de marketingtruc van voor supersnel glasvezelinternet is getrapt.

Als je een 50Mbit/s abo via koper had, is de enigste vooruitgang dat de uploadsnelheid bij glasvezel gelijk getrokken is met de downloadsnelheid, die bij koper eerst 5Mbit/s was.

Bij glasvezel heb je bij een 50Mbit/s abo in de prakttijk ongeveer 70Mbit/s

 

aah is goed, dankjewel!


Hallo @Tinnominno je bent de zoveelste die in de marketingtruc van voor supersnel glasvezelinternet is getrapt.

Als je een 50Mbit/s abo via koper had, is de enigste vooruitgang dat de uploadsnelheid bij glasvezel gelijk getrokken is met de downloadsnelheid, die bij koper eerst 5Mbit/s was.

Bij glasvezel heb je bij een 50Mbit/s abo in de prakttijk ongeveer 70Mbit/s

 

Nja, marketingtruc... De pingtijd is een stuk sneller dus gamende tieners zijn daar vaak blij mee, verder is glas een stuk stabieler en duurzamer. 


Hallo @Ik_Combineer als je met koper een 50mbit verbinding had en je wordt omgezet naar glas heb je niet ineens supersnel glasvezel zoals KPN je wil doen geloven, dat bedoelde ik met marketingtrucs, het blijft een 50mbit snelheid.


Maar conform die achterlijke reclame heb je nu “100% glasvezel”. Niet 99%, nee 100%!
 

De paarse broek die dit bedacht heeft… denkt die wel eens “had ik maar een echt beroep gekozen”?