Hoi, wij hebben al 24 geen internet, de datum dat het hersteld zou zijn wordt constant last minute verschoven. We werken beide thuis en zijn nu noodgedwongen in restaurant om de hoek gaan zitten met wifi. Neem aan dat ik kosten die ik daar gemaakt heb ook kan declareren (tot bepaalde Max per dag bijv.)? De factuur voor 2 personen 2 dagen niet werken is namelijk vele malen hoger. Die kosten compensatie voor aantal dagen geen wifi is natuurlijk een lachertje en niet representatief voor kosten die je hierdoor maakt.
Ai, balen dat je al even geen internet en televisie hebt,
Als je thuiswerkt, heb je natuurlijk wel internet nodig. Heb je mobiel van KPN? Dan kan je in geval van storing een dag- of weekbundel krijgen met extra MB's. Je kunt jouw mobiel dan gebruiken als hotspot voor de laptops zodat je toch thuis kunt werken.
Ik begrijp dat jij en je partner nu in een restaurant zijn gaan zitten werken. Dat is een keuze die je kunt maken. De kosten die je hier hebt gemaakt, kunnen wij alleen niet vergoeden. KPN vergoedt alleen de abonnementskosten voor de dagen waarop je jouw abonnement niet hebt kunnen gebruiken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.