Skip to main content
Beantwoord

Ik heb al 3 dagen last van een storing in mijn regio

• March 29, 2025
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Waarom krijg ik geen update’s hierover?  Nu al de derde dag zonder internet en tv..eerste dag netjes geïnformeerd daarna niks meer…bellen dan willen ze een monteur sturen, maar dat werkt niet want het probleem ligt niet hier maar bij de storing.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemorgen ​@rob1974, welkom op onze community! 
Excuses voor het ongemak! Als het goed is wordt je bij een storing ook op de hoogte gehouden van de voortgang. Als ik dit zo lees, (ook dat mijn collega's een monteur willen sturen) lijkt het alsof jouw aansluiting niet helemaal goed gekoppeld is aan deze storing.

Is de storing inmiddels al verholpen? Werkt alles bij jou ook al weer?

Voor direct contact met de klantenservice is het wel het snelst hierover met ons te bellen op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2025

Goedemorgen ​@rob1974, welkom op onze community! 
Excuses voor het ongemak! Als het goed is wordt je bij een storing ook op de hoogte gehouden van de voortgang. Als ik dit zo lees, (ook dat mijn collega's een monteur willen sturen) lijkt het alsof jouw aansluiting niet helemaal goed gekoppeld is aan deze storing.

Is de storing inmiddels al verholpen? Werkt alles bij jou ook al weer?

Voor direct contact met de klantenservice is het wel het snelst hierover met ons te bellen op 0800-0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2025

Nee de 6e dag nu zonder internet of tv…monteur is geweest maar die kon niks doen, nu moeten ze van de glasvezel komen maar dat kan pas donderdag.. dan is het maar de vraag of ze het kunnen oplossen.

vanmorgen weer gebeld met KPN maar die kunnen ook niks doen..gevraagd om terug te zetten naar oude aansluiting maar dat duurde te lang volgens medewerker?

ik werk van thuis dus dit is verre van ideaal zo.

• April 1, 2025

gevraagd om terug te zetten naar oude aansluiting maar dat duurde te lang volgens medewerker?

Kan niet eens lees ik vaak. KPN heeft dat volgens mij doelbewust onmogelijk gemaakt om te voorkomen dat klanten bij problemen met glasvezel teruggezet worden naar koper en daarna helemaal geen glasvezel meer willen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is balen ​@rob1974, ik hoop dat ze alles snel gerepareerd hebben!

@Marlon92 dat is wel wat kort door de bocht, Het kopernetwerk gaat uit hè.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2025

Dat is balen ​@rob1974, ik hoop dat ze alles snel gerepareerd hebben!

@Marlon92 dat is wel wat kort door de bocht, Het kopernetwerk gaat uit hè.

Inmiddels op dag 12 zonder oplossing van kpn..3 monteurs verder en nog niks.

ondertussen maar klik en klaar van Odido aangeschaft…