Skip to main content
Beantwoord

Ik heb apparatuur teruggestuurd, maar blijf aanmaningen ontvangen

• July 10, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Beste,

ik loop tegen hetzelfde aan. Ik heb apparatuur terug gestuurd maar ik blijf aanmaningen krijgen met het bericht dat ik moet betalen als ik het niet terug stuur.

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Hamza1983 en ​@Ton van der, welkom allereerst bij onze community. 

Ik lees dat Ton al wel contact met ons heeft gehad om dit in orde te maken, waarvoor dank. Er had nog wel erbij vermeld moeten worden dat dit automatische herinneringen zijn die we nog niet uit kunt zetten, als je dit al wel door hebt gegeven mag je ze negeren. Mijn excuses voor de onduidelijkheid. 

Voor Hamza en andere meelezers, neem ook even contact met ons op om het in orde te maken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

2 reacties

• Nieuwkomer
  • July 12, 2025

Ik maak hetzelfde mee. Ik zou de modem ingeleverd hebben maar de tv boxen niet. Ik heb gebeld , kreeg Rotterdam aan de lijn. Zouden het in orde maken. Dis niet. Heb vandaag weer een laatste waarschuwing gehad.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Hi ​@Hamza1983 en ​@Ton van der, welkom allereerst bij onze community. 

Ik lees dat Ton al wel contact met ons heeft gehad om dit in orde te maken, waarvoor dank. Er had nog wel erbij vermeld moeten worden dat dit automatische herinneringen zijn die we nog niet uit kunt zetten, als je dit al wel door hebt gegeven mag je ze negeren. Mijn excuses voor de onduidelijkheid. 

Voor Hamza en andere meelezers, neem ook even contact met ons op om het in orde te maken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.