Skip to main content

Na het openen van de browser en het ingeven van het adres: 192.168.2.254 krijg ik het openingsscherm. Bij password geeft ik het achterop de box vermelde admin password. De box geeft de melding: “Wrong Login Information”

Voor alle duidelijkheid: Ik heb van de achterzijde een foto gemaakt. dit password heb ik zelf meerdere keren  ingetoetst. om 100% zeker te zijn heb ik dit ook nog door andere huisgenoten laten doen. Met hetzelfde resultaat. Een fout lijkt mij hiermee uitgesloten. Er zit geen fysieke reset op deze box. Om diverse redenen wil ik graag via de DHCP vaste IP adressen reserveren. Ik kan nu niet mijn netwerk configureren. De helpdesk heeft mij niet verder kunnen helpen.

Hallo @Gisiem 

Het admin password van de KPN Box 12 bevat soms tekens die erg op elkaar lijken zoals ( {

Of heb je soms een KPN installatiemonteur gehad, die mogelijk het password heeft gewijzigd?

Ook de KPN Box 12 heeft een fysieke reset knop, aan de achterzijde boven de aan/uit schakelaar.

 


Hi Gisiem, welkom op het forum. 

RBxx legt dit goed uit. Is het geluk dat de reset met het knopje aan de achterkant?


Gisiem, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Het is ten dele gelukt. Ik kan maar van 1 PC altijd inloggen. van een andere na herstart van het modem soms, Maar dat is dan tijdelijk. Ik heb inmiddels een nieuwe vraag gesteld waar er meer problemen zijn die hier mogelijk meet te maken hebben.