Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de wifi versterker ontvangen

  • March 27, 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb de WiFi versterker ontvangen 

men wil KPN hier voor bedanken

ik vroeg om een adapter om dat ik die met verhuizen kwijtgeraakt was. En ze sturen 

meen nieuwe WiFi versterker 

wat een goede service

bedankt KPN  

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Jan Hendrik Schurink, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Nou, kijk! Dat is nog eens een meevaller! Hopelijk is de rest van de verhuizing goed gegaan en heb je verder alles nog :wink:

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • March 27, 2020

Hallo @Jan Hendrik Schurink  dan kun je voor die andere versterker een universele adapter kopen en heb je 2 werkende wifi versterkers.

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Goedemorgen @Jan Hendrik Schurink, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Nou, kijk! Dat is nog eens een meevaller! Hopelijk is de rest van de verhuizing goed gegaan en heb je verder alles nog :wink:

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!