Skip to main content

hallo lezers,

ik heb een glasvezelaansluiting in huis maar hussel kpn zegt van niet ,de glasvezel is van caiway en haar vrienden wanneer gaat kpn daar mee samen werken zodat ik op glasvezel over kan gaan naar kpn ik woon in de kern van poeldijk met postcode 2685 BT

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Waarschijnlijk nooit... althans daar is vooralsnog helemaal geen zicht op dat u internet van KPN over die glasvezel kunt afnemen. Dus wilt u internet over glasvezel, dan zult u een abonnement bij Caywai af moeten sluiten.


Hoi @Robert2458 welkom op het forum! Zoals @Nick83 al aangeeft kunnen wij helaas niet leveren over de glasvezelkabels van Caiway. Helaas heb ik geen zicht op wanneer en of dit ooit gaat veranderen.


volgens de medewerker van T mobile afd. glasvezel kan iedere provider (in mijn geval kpn) gebruik maken van de glasvezelkabel echter, ze moeten dan een overeenkomst met T mobile sluiten. 

kpn is er een mogelijkheid dat zo,n overeenkomst er gaat komen of moet ik met abonnement en al overstappen naar T Mobile om gebruik te kunnen maken van glasvezel?