Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een klacht over mijn instabiele internetverbinding en hoge aansluitkosten voor glasvezel

• July 13, 2026
  • 32 reacties
  • 517 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • July 27, 2026

tsja, zo kan ik ook elke discussie winnen. Gelukkig kijkt de ACM mee bij deze beweging: Van koper naar glasvezel voor bellen en internetten | ACM ConsuWijzer

maar ik vermoed dat die ook niet in je straatje past 😉

Ach de ACM….. Dat is een instantie zoals de ombudsman. Aanbevelingen zijn juridisch niet bindend oftewel niet af te dwingen. Bedrijven leggen die aanbevelingen daarom gewoon naast zich neer. Daar heb je in werkelijkheid echt niets aan………. Die geven de mensen het gevoel dat er wat aan hun probleem gedaan wordt maar die maken de mensen dus blij met een dooie mus…….

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

wat ik al voorspelde, past niet in je straatje 😀

JanD
Wijsgeer
  • July 28, 2026

Waarom nog steeds deze discussie?

Topicstarter heeft zich afgemeld van het forum.

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • July 28, 2026

> Waarom nog steeds deze discussie?

Omdat dit voor iemand belangrijk is, maar dat snap je dus niet.

> Topicstarter heeft zich afgemeld van het forum.

Dat overweeg ik ook vaak en dan lees en volg ik een poosje niet meer dit forum. Dan ben ik het “zat”. Tot ik er weer ga lezen en iets interessants tegen kom.

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • July 28, 2026

wat ik al voorspelde, past niet in je straatje 😀

Je “kent” mij wat dat betreft goed ;-) Daar ben ik gewoon te kritisch voor. Iets wat een heleboel mensen jammergenoeg niet kunnen. Bij een heleboel dingen denk ik met het gezonde verstand even verder na en daarmee kom je dan al een héél eind in de goede richting…...

Len B
Helper
  • Helper
  • July 28, 2026

Hint voor misschien een oplossing , aankaarten bij RADAR , KASSA of Recht Door ZEEMAN !

We hebben bij ,,Recht Door Zeeman’’ van 15-12-’25 kunnen zien hoe de KPN wél reageert als een blinde vrouw valt door toedoen van de KPN oc.q. onderaannemer.

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • July 28, 2026

Hint voor misschien een oplossing , aankaarten bij RADAR , KASSA of Recht Door ZEEMAN !

We hebben bij ,,Recht Door Zeeman’’ van 15-12-’25 kunnen zien hoe de KPN wél reageert als een blinde vrouw valt door toedoen van de KPN oc.q. onderaannemer.

Ze pakken alleen die problemen aan die een hoge mate “amusementswaarde” hebben. Dus problemen met géén of weinig amusementswaarde komen niet aan bod…...