Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen stopcontact in de meterkast

• 8 april 2024
  • 4 reacties
  • 450 keer bekeken

Legt kpn stopcontact in de onderstaande groepenkast? En is hier een meerprijs aan verbonden?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Aangezien er geen hoofdschakelaar of aardlekschakelaar aanwezig is kan een standaard KPN monteur hier geen wandcontactdoos plaatsen. Deze zal een nieuwe afspraak moeten maken met onze planning zodat er een speciale NEN3140VP monteur komt. Indien de monteur tegen je zegt dat KPN het niet doet laat je hem of haar maar dit bericht lezen. 

Kosten zijn geheel voor KPN

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 8 april 2024

Dat kan een KPN monteur doen ja.

cc @Ik_Combineer 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+13
  • KPN Monteur
  • 4952 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2024

Aangezien er geen hoofdschakelaar of aardlekschakelaar aanwezig is kan een standaard KPN monteur hier geen wandcontactdoos plaatsen. Deze zal een nieuwe afspraak moeten maken met onze planning zodat er een speciale NEN3140VP monteur komt. Indien de monteur tegen je zegt dat KPN het niet doet laat je hem of haar maar dit bericht lezen. 

Kosten zijn geheel voor KPN

• Helper
  • 25 reacties
  • 29 juli 2024

Bij mij hetzelfde probleem gebeld nou de kosten kwamen voor mij , dus leuk dat hier staat had ook een mail laten lezen en zelfde ellende . Nu Swarts door mijn muur heen en met een verlengsnoer van 6 meter naar andere stopcontact.

niks meer gehoord , ga nu mijn rechtsbijstand verzekering bellen en contract laten ontbinden en wil de glasvezel uit mijn muur .

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+13
  • KPN Monteur
  • 4952 reacties
  • 29 juli 2024

We hebben geeneens de mogelijkheid om kosten te rekenen. Enkel wanneer een groepenkast een zeer grote bende is en gevaarlijk is om in te werken adviseren we om een electricien te komen. In alle andere gevallen plaatst de provider kpn kosteloos een stopcontact.